سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سنگ , فروش سنگ ,اصفهان ,فروش سنگ در ایران, سنگ عباس آباد , سنگ هشت بهشت ,سنگ فرش ,سنگبری در اصفهان , سنگ نما نما ساختمان ,

مجتمع سنگ هشت بهشت در سال 1381 در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان با ظرفیت تولید روزانه 800 متر مربع سنگ شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر با بهره گیری از افراد متخصص در زمینه تولید و عرضه سنگ تراورتن (سفید عباس آباد، شکلاتی، و سیلور تکاب) و مرمریت و سنگ پله با کیفیت بالا مشغول به فعالیت می باشد . این مجموعه به عنوان یکی از تامین کنندگان سنگ های ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت، آماده همکاری با انبوه سازان و پیمانکاران ساختمانی و صادرکنندگان محترم سنگ می باشد. 03133808417    ثابت: 09131110260    همراه: 📌  instagram.com/hb.sang اصفهان- شهرک صنعتی محمود آباد –خیابان 34 – بعد از فلکه گچ – اول جاده گز  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سنگ دره بخاری

سنگ دره بخاری

سنگ دره بخاری
اصفهان- شهرک صنعتی محمود آباد –خیابان 34 – بعد از فلکه گچ – اول جاده گز

hbsang.esf@gmail.com
۴۴۹

توضیحات

مجتمع سنگ هشت بهشت در سال 1381 در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان با ظرفیت تولید روزانه 800 متر مربع سنگ شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر با بهره گیری از افراد متخصص در زمینه تولید و عرضه سنگ تراورتن (سفید عباس آباد، شکلاتی، و سیلور تکاب) و مرمریت و سنگ پله با کیفیت بالا مشغول به فعالیت می باشد .
این مجموعه به عنوان یکی از تامین کنندگان سنگ های ساختمانی با بهترین قیمت و کیفیت، آماده همکاری با انبوه سازان و پیمانکاران ساختمانی و صادرکنندگان محترم سنگ می باشد.
03133808417    ثابت:
09131110260    همراه:
📌  instagram.com/hb.sang
اصفهان- شهرک صنعتی محمود آباد –خیابان 34 – بعد از فلکه گچ – اول جاده گز
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.