سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- شکلات خوری,صنایع دستی,شکلات خوری مسی,

مس فلزی است که بطور طبیعی در محیط (مثل صخره ها، خاک، آب و هوا) و همچنین در گیاهان و حیوانات وجود دارد. مس از لحاظ فراوانی سومین عنصر در بدن بعد از آهن و روی می باشد که قبل از هر ماده در کبد ذخیره و سپس با غلظت کمتر وارد مغز، قلب، کلیه و عضلات می شود. مس در سوخت و ساز بدن بسیار موثر است و نقش مهمی در صحت کار آنزیم ها و تقریبا تمام سیستم های بدن دارد. مس گرما را به خوبی هدایت می کند و با آن به راحتی می توان دمای پخت و پز را كنترل كرد. تنها با دادن حرارت كم تا متوسط می توان بهترین نتیجه را از آن گرفت. ظروف برنجی هم از مس و روی ساخته شده اند كه كمتر به كار می روند. مقادیر اندك مس برای سلامتی مفید است، ولی مقادیر زیاد آن می تواند مسمومیت زا باشد. مس با غذاهای اسیدی واكنش می دهد و به این خاطر ظروف مسی را معمولا با لایه ای از یك فلز دیگرمثل قلع یا استیل یا نیكل می پوشانند تا از ورود مس به غذا جلوگیری شود. این لایه در هنگام پخت و پز به مقدار كم در غذا حل می شود، به خصوص اگر غذاهای اسیدی برای مدت طولانی در این ظروف پخته یا نگهداری شوند. ظروف مسی بعلت براق بودن و درخشندگی فوق العاده، جزو زیبا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
شکلات خوری خاتم مسی

شکلات خوری خاتم مسی

شکلات خوری خاتم مسی
میدان احمدآباد

N.AVAL@YAHOO.COM
۴۸۳

توضیحات

مس فلزی است که بطور طبیعی در محیط (مثل صخره ها، خاک، آب و هوا) و همچنین در گیاهان و حیوانات وجود دارد. مس از لحاظ فراوانی سومین عنصر در بدن بعد از آهن و روی می باشد که قبل از هر ماده در کبد ذخیره و سپس با غلظت کمتر وارد مغز، قلب، کلیه و عضلات می شود. مس در سوخت و ساز بدن بسیار موثر است و نقش مهمی در صحت کار آنزیم ها و تقریبا تمام سیستم های بدن دارد. مس گرما را به خوبی هدایت می کند و با آن به راحتی می توان دمای پخت و پز را كنترل كرد. تنها با دادن حرارت كم تا متوسط می توان بهترین نتیجه را از آن گرفت. ظروف برنجی هم از مس و روی ساخته شده اند كه كمتر به كار می روند. مقادیر اندك مس برای سلامتی مفید است، ولی مقادیر زیاد آن می تواند مسمومیت زا باشد. مس با غذاهای اسیدی واكنش می دهد و به این خاطر ظروف مسی را معمولا با لایه ای از یك فلز دیگرمثل قلع یا استیل یا نیكل می پوشانند تا از ورود مس به غذا جلوگیری شود. این لایه در هنگام پخت و پز به مقدار كم در غذا حل می شود، به خصوص اگر غذاهای اسیدی برای مدت طولانی در این ظروف پخته یا نگهداری شوند. ظروف مسی بعلت براق بودن و درخشندگی فوق العاده، جزو زیباترین ظروفی است که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.