سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آجرنمای رومی,آجر رومی,نمای بیرونی ساختمان ,ما,اجرنما,اجر نسوز,تهران,اجر,نما ساختمان,

آجر نما نسوز به دلیل مزیت هایی که دارد مورد توجه بوده و بازار خرید و فروش بالایی را از آن خود کرده است. مقاومت بالا به دماهای بسیار بالا تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد از ویژگی های مطلوب و مهم این آجر نما هاست. همین ویژگی سبب کاربرد گسترده ی این آجر در صنعت و ساختمان شده است. آجر نسوز نما در مقایسه با آجر نما سوز ضخامت کمتری داشته و تنوع رنگ، سایز و طرح بیشتری دارد.آجر نسوز نما در برابر عوامل محیطی، ضربات فیزیکی و عوامل شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین باعث عایق شدن ساختمان در برابر سرما و گرما می شود. http://instagram.com/amirannama http://t.me/ajorgostaramirannama خط ویژه جهت سفارشات : 49015(021) 09125005110 آدرس دفتر مرکزی :انتهای اشرفی اصفهانی ، بلوار سیمون بولیوار ، نبش خیابان اقبال پور، پلاک 51  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
آجر نما نسوز

آجر نما نسوز

آجر نما نسوز
آدرس دفتر مرکزی :انتهای اشرفی اصفهانی ، بلوار سیمون بولیوار ، نبش خیابان اقبال پور، پلاک 51

amirannama.brick@gmail.com
۱۶۰۷

توضیحات


آجر نما نسوز به دلیل مزیت هایی که دارد مورد توجه بوده و بازار خرید و فروش بالایی را از آن خود کرده است. مقاومت بالا به دماهای بسیار بالا تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد از ویژگی های مطلوب و مهم این آجر نما هاست. همین ویژگی سبب کاربرد گسترده ی این آجر در صنعت و ساختمان شده است.
آجر نسوز نما در مقایسه با آجر نما سوز ضخامت کمتری داشته و تنوع رنگ، سایز و طرح بیشتری دارد.آجر نسوز نما در برابر عوامل محیطی، ضربات فیزیکی و عوامل شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین باعث عایق شدن ساختمان در برابر سرما و گرما می شود.

http://instagram.com/amirannama
http://t.me/ajorgostaramirannama
خط ویژه جهت سفارشات : 49015(021)
09125005110
آدرس دفتر مرکزی :انتهای اشرفی اصفهانی ، بلوار سیمون بولیوار ، نبش خیابان اقبال پور، پلاک 51
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.