سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تیرچه, تیرچه پیش تنیده, تیرچه پیش فشرده, تیرچه استاندارد, تیرچه بتن, تیرچه مقاوم,

تیرچه پیش تنیده یک مقطع بتنی تی شکل است که بتن آن توسط وایرهای مخصوص تحت تنش فشاری قرار گرفته و بهترین جایگزین برای تیرچه های خرپایی، فندوله ای ، پاشنه بتنی و همچین کرومیت می باشد. شرکت بتن پیش فشرده ایران اولین و بزرگترین واحد تولید کننده قطعات بتنی پیش تنیده از جمله تیرچه پیش تنیده و سقف های هالو کور در کشور ، دارای پروانه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و کد رهگیری ده رقمی استاندارد 6617803888 می باشد. تیرچه پیش تنیده یک مقطع بتنی تی شکل است که بتن آن توسط وایرهای مخصوص تحت تنش فشاری قرار گرفته و بهترین جایگزین برای تیرچه های خرپایی، فندوله ای ، پاشنه بتنی و همچین کرومیت می باشد. شرکت بتن پیش فشرده ایران اولین و بزرگترین واحد تولید کننده تیرچه پیش تنیده در کشور با مدیریت آقای مهندس اکبر دانشگر در سال 1348 فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات بتنی آغاز نموده و مفتخر است که با سابقه 50 سال همچنان پیشرو در صنعت پیش تنیدگی کشور می باشد. مزایای استفاده از سیستم تیرچه پیش تنیده -کاهش هزینه خرید تیرچه نسبت به تیرچه های معمولی تا 40 درصد -صرفه جویی در مصرف ب

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تیرچه پیش فشرده (پیش تنیده)

تیرچه پیش فشرده (پیش تنیده)

abolfazl.jeihoon8@gmail.com
۸۹۰

توضیحات

تیرچه پیش تنیده یک مقطع بتنی تی شکل است که بتن آن توسط وایرهای مخصوص تحت تنش فشاری قرار گرفته و بهترین جایگزین برای تیرچه های خرپایی، فندوله ای ، پاشنه بتنی و همچین کرومیت می باشد.

شرکت بتن پیش فشرده ایران اولین و بزرگترین واحد تولید کننده قطعات بتنی پیش تنیده از جمله تیرچه پیش تنیده و سقف های هالو کور در کشور ، دارای پروانه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و کد رهگیری ده رقمی استاندارد 6617803888 می باشد.

تیرچه پیش تنیده یک مقطع بتنی تی شکل است که بتن آن توسط وایرهای مخصوص تحت تنش فشاری قرار گرفته و بهترین جایگزین برای تیرچه های خرپایی، فندوله ای ، پاشنه بتنی و همچین کرومیت می باشد.

شرکت بتن پیش فشرده ایران اولین و بزرگترین واحد تولید کننده تیرچه پیش تنیده در کشور با مدیریت آقای مهندس اکبر دانشگر در سال 1348 فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات بتنی آغاز نموده و مفتخر است که با سابقه 50 سال همچنان پیشرو در صنعت پیش تنیدگی کشور می باشد.

مزایای استفاده از سیستم تیرچه پیش تنیده

-کاهش هزینه خرید تیرچه نسبت به تیرچه های معمولی تا 40 درصد

-صرفه جویی در مصرف بتن کارگاهی تا 20 درصد

-صرفه جویی در مصرف میلگرد ممان منفی به علت طراحی دو سر مفصل تیرچه

-تولید با تکنولوژی پیشرفته آلمان

-صرفه جویی در مصرف چوبست کارگاهی تا 75 درصد

مهندس جیحون 09127508864

کارخانه 02144985868

آدرس: تهران کیلومتر 22 جاده مخصوص کرج روبروی پالایشگاه نفت پارس

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.