سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

-

بازرگانی شیمی گستر تابان پارافین را به عنوان یک ماده‌ی نفتی توصیف کرد که در بازار به دو شکل مایع یا جامد یافت می‌شود. پارافین جامد از حالتی ژله‌ای برخوردار است و گاه با نام واکس پارافین نیز شناخته می‌شود. در واقع هر زمان که سخن از واکس پارافین به میان می‌آید مقصود اصلی همان پارافین جامد است . نوع ژله‌ای و جامد پارافین از دیرباز بیش از هر کار دیگری برای تولید انواع شمع مورد استفاده قرار گرفته است  نوع ژله و جامد آن برای تولید انواع شمع کاربرد دارد و از نوع مایع برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود. انواع مواد از جمله: اسیدنیتریک تگزاپون جوش شیرین آب اکسیژنه آب ژاول و.....نیز موجود میباشد. بازرگانی شیمی گستر تابان مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش پارافین

فروش پارافین

shimigostartaban4@gmail.com
۴۴۳

توضیحات

بازرگانی شیمی گستر تابان

پارافین را به عنوان یک مادهی نفتی توصیف کرد که در بازار به دو شکل مایع یا جامد یافت میشود. پارافین جامد از حالتی ژلهای برخوردار است و گاه با نام واکس پارافین نیز شناخته میشود. در واقع هر زمان که سخن از واکس پارافین به میان میآید مقصود اصلی همان پارافین جامد است . نوع ژلهای و جامد پارافین از دیرباز بیش از هر کار دیگری برای تولید انواع شمع مورد استفاده قرار گرفته است  نوع ژله و جامد آن برای تولید انواع شمع کاربرد دارد و از نوع مایع برای مصارف صنعتی استفاده میشود.

انواع مواد از جمله:

اسیدنیتریک

تگزاپون

جوش شیرین

آب اکسیژنه

آب ژاول

و.....نیز موجود میباشد.

بازرگانی شیمی گستر تابان مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید

در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.

شماره های تماس:

09124303386

06133905055

06133905255

06133905065

 

 





آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.