سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آکواریوم,آکواریوم گیاهی,آکواریوم پلنت,آکواریوم آب شور,تراریوم,پالاداریوم,بام سبز,دیوار حباب,دکوراسیون داخلی,

آبسان شرکت آبسان ، با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون سبز شامل انواع آکواریوم، تراریوم، ریپاریوم، پالوداریوم، بام سبز،دیوار آب، دیوار حباب و... می باشد. گروه آبسان از ابتدای فعالیت خود با تکیه‌بر علم روانشناسی و تأکید بر نیاز جامعه امروزی کوشیده است فضاهایی مناسب با نیاز و سلیقه امروز را طراحی و اجرا نماید. سلیقه‌ی فکری، عاطفی و مذهبی کارفرما برای گروه همواره بسیار دارای اهمیت است، کارشناسان گروه از ابتدای طراحی تمامی این اصول را از طریق مشاوره و نظرسنجی از کارفرمایان و مشتریان بررسی‌ کرده و در مرحله طراحی و اجرا، جزءبه‌جزء در نظر می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه‌ای گروه آبسان، با

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طراحی آبنما و تراریوم در مشهد - آبسان

طراحی آبنما و تراریوم در مشهد - آبسان

طراحی آبنما و تراریوم در مشهد - آبسان
مشهد-ابتدای اقبال لاهوری 5

amirrezaamini19@gmail.com
۱۰۳۱

توضیحات

آبسان

شرکت آبسان ، با پشتوانه دانش و تجربه متخصصین مجرب و کار آزموده در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون سبز تاکنون پروژه‌های بسیاری به انجام رسانده است. گروه متشکل از کادری حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان بوده که با داشتن دید قوی و تحصیلات، در زمینه طراحی دکوراسیون سبز در بخش طراحی و اجرا بسیار مسلط عمل می‌کنند. فعالیت گروه در زمینه طراحی و اجرای انواع دکوراسیون سبز شامل انواع آکواریوم، تراریوم، ریپاریوم، پالوداریوم، بام سبز،دیوار آب، دیوار حباب و... می باشد.

گروه آبسان از ابتدای فعالیت خود با تکیه‌بر علم روانشناسی و تأکید بر نیاز جامعه امروزی کوشیده است فضاهایی مناسب با نیاز و سلیقه امروز را طراحی و اجرا نماید. سلیقه‌ی فکری، عاطفی و مذهبی کارفرما برای گروه همواره بسیار دارای اهمیت است، کارشناسان گروه از ابتدای طراحی تمامی این اصول را از طریق مشاوره و نظرسنجی از کارفرمایان و مشتریان بررسی‌ کرده و در مرحله طراحی و اجرا، جزءبه‌جزء در نظر می‌گیرند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه‌ای گروه آبسان، با ما تماس بگیرید.

کلیه خدمات دارای شش ماه گارانتی ویک سال خدمات پس ازفروش میباشد.

تماس باما

تلفن همراه:

09157025878 - 09155000418

ادرس:مشهد ابتدای اقبال لاهوری 5

شماره تلگرام: 09216832035

تلگرام کانال@absandesign

 اینستاگرام صفحه  https://www.instagram.com/absandesign

آدرس سایت : http://www.absandesign.ir

 

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.