سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

-

مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته    ---مشاوره، طراحی و اجرای سیستم دوربین مداربسته آنالوگ   دوربین‌ مدار بسته آنالوگ دوربین‌های رایجی است که در بسیاری از اماکن با آن روبه رو شده‌اید. کیفیت تصویر این دوربین‌ها از سطح قابل قبولی برای نیازهای معمولی کاربران برخوردار است با این حال این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین‌های تحت شبکه و یا همان IP از کیفیت پایین‌تری برخوردارند   ---مشاوره، طراحی و اجرای سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه   دوربین‌های مداربسته IP یا همان دوربین‌های تحت شبکه دسته‌ای دیگر از دوربین‌های مداربسته هستند که دارای کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و به تبع آن از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. دوربین مداربسته IP بر روی بستر شبکه و کابل‌هایی که برای شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود کار می‌کند. از این دوربین‌ها به ویژه در مکان‌هایی که نیاز به دقت و کیفیت بالاتر اولویت محسوب می‌شو

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته

saleh.mokhtari@gmail.com
۳۱۲

توضیحات
مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته 
 
---مشاوره، طراحی و اجرای سیستم دوربین مداربسته آنالوگ
 
دوربین‌ مدار بسته آنالوگ دوربین‌های رایجی است که در بسیاری از اماکن با آن روبه رو شده‌اید. کیفیت تصویر این دوربین‌ها از سطح قابل قبولی برای نیازهای معمولی کاربران برخوردار است با این حال این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین‌های تحت شبکه و یا همان IP از کیفیت پایین‌تری برخوردارند
 
---مشاوره، طراحی و اجرای سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه
 
دوربین‌های مداربسته IP یا همان دوربین‌های تحت شبکه دسته‌ای دیگر از دوربین‌های مداربسته هستند که دارای کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و به تبع آن از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.
دوربین مداربسته IP بر روی بستر شبکه و کابل‌هایی که برای شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود کار می‌کند.
از این دوربین‌ها به ویژه در مکان‌هایی که نیاز به دقت و کیفیت بالاتر اولویت محسوب می‌شود استفاده می‌گردد.
این دسته از دوربین‌های مداربسته نیز از تنوع قیمتی و کیفی گسترده‌ای برخوردار هستند و انتخاب مناسب‌ترین دوربین ارتباط مستقیم با نیاز واقعی شما دارد.
 
مشاوره در خصوص راهکارهای ذخیره‌سازی تصاویر
• نصب و راه‌اندازی انواع تجهیزات DVR و NVR
• نصب و راه‌اندازی سرورهای ذخیره‌ساز
 
اجرای پروژه نقطه شروع همکاری ماست، ما همواره در کنارتان هستیم.
 

پس از راه‌اندازی، دوربینها، سیستمهای ضبط تصاویر نیاز به نگهداری و بازبینی دارند. تیم کارشناسان نصب دوربین شرکت  طبق قرارداد پشتیبانی در خدمت شما و سازمان شما خواهند بود.






ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.