سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- map724 لنت ترمز پراید لنت پراید,

ادم  -   ADEM.ir  شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید. این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت ترمز با کیفیت بالا را آغاز نموده است. در سال 1395 با بهره گیری از کارشناسان مجرب و ماشین آلات مدرن و واحد تحقیقات پیشرفته خود, عرضه این قطعه فوق ایمنـی را آغاز نموده. حفظ رضایت مندی مشتریان و کیـفیـت محصول از برجستـه ترین اولویتهای کاری این شرکت می باشد. محصولات: شرکت لنت مدرن تندیس تولید کننده مجموعه متنوعی از انواع لنت ترمز و کلاچ با کاربـری در صنایـع خودرو، حمل و نقـل های جاده ای، راه سازی، ریـلی و هواپیـماهای سبک و همچـنیـن ماشین آلات صنعتی می باشد    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
مدرن تندیس لنت تر مز جلو پراید

مدرن تندیس لنت تر مز جلو پراید

مدرن تندیس لنت تر مز جلو پراید
تهران, خیابان امیرکبیر, خیابان ملت, پلاک 18

sales@map724.com
۵۳۳

توضیحات
ادم  -   ADEM.ir 
شرکت قطعه سازان مدرن تندیس در سال 1384با هدف تولید و عرضه قطعات خودرو با کیفیت برتر آغاز به کار نموده و با بهره گیـری از سیـستـم مطالـعات بـازار و مهندسـی فــروش توانسته سهم بسزائی در تامین برخی از نیازهای بازار قطعات یدکی خودرو کسب نماید.
این شرکت در سال 1394 مطالعات در زمیـنه تولیـد و عرضـه لنت ترمز با کیفیت بالا را آغاز نموده است. در سال 1395 با بهره گیری از کارشناسان مجرب و ماشین آلات مدرن و واحد تحقیقات پیشرفته خود, عرضه این قطعه فوق ایمنـی را آغاز نموده.
حفظ رضایت مندی مشتریان و کیـفیـت محصول از برجستـه ترین اولویتهای کاری این شرکت می باشد.
محصولات:
شرکت لنت مدرن تندیس تولید کننده مجموعه متنوعی از انواع لنت ترمز و کلاچ با کاربـری در صنایـع خودرو، حمل و نقـل های جاده ای، راه سازی، ریـلی و هواپیـماهای سبک و همچـنیـن ماشین آلات صنعتی می باشد
 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.