سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- هموژن شیر هموژن دست دوم هموژن کارکرده فروش هموژن قیمت هموژن هموژن بهساز ,

  خرید و فروش انواع هموژن کارکرده در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف آمریکایی آلمانی ایتالیایی ایرانی  هموژن بهساز هموژن بختیاری هموژن آلفاپاک و ... . هموژن چیست؟ هموژنیزه کردن یعنی چه؟ درون شیر لیپیدها یا همان چربی هائی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به صورت سر شیر روی شیر پخش می شوند و یا بصورت خامه در شیر خام روی سطح شیر را می گیرند ، برای اینکه این پدیده پیش نیاید و چربی موجود در شیر در تمامی حجم شیر یا ماست یا .... بطور یکنواخت حضور داشته باشند و از طرفی هضم لبنیات بهتر صورت پذیرد و شیر را هموژنیزه ( همگن – هم اندازه ) می کنند و  گویچه های چربی با آب داخل شیر و سفیدی و ... کلیه مواد داخل شیر به یک اندازه می شود و به هم می چسبند و دیگر چربی بالا نمی آید . این پدیده را با دستگاهی به نام هموژنایزر انجام می دهند ، هموژنایزر دستگاهی است که حجم زیاد شیر را بوسیله پیستونهای قدرتمند خود از یک مجرای ریز ( کوچکتر از ته سوزن ) با

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش هموژن کارکرده

فروش هموژن کارکرده

stocksteel021@gmail.com
۴۷۴

توضیحات

 

خرید و فروش انواع هموژن کارکرده در صنایع لبنی و نوشیدنی با ظرفیت های مختلف از برند های معروف آمریکایی آلمانی ایتالیایی ایرانی  هموژن بهساز هموژن بختیاری هموژن آلفاپاک و ...

.

هموژن چیست؟

هموژنیزه کردن یعنی چه؟

درون شیر لیپیدها یا همان چربی هائی وجود دارند که قطر گویچه های آنها به یک اندازه نبوده و بزرگ و کوچک می باشند و وقتی ما شیر را گرم می کنیم مشاهده می کنیم که به صورت سر شیر روی شیر پخش می شوند و یا بصورت خامه در شیر خام روی سطح شیر را می گیرند ، برای اینکه این پدیده پیش نیاید و چربی موجود در شیر در تمامی حجم شیر یا ماست یا .... بطور یکنواخت حضور داشته باشند و از طرفی هضم لبنیات بهتر صورت پذیرد و شیر را هموژنیزه ( همگن – هم اندازه ) می کنند و  گویچه های چربی با آب داخل شیر و سفیدی و ... کلیه مواد داخل شیر به یک اندازه می شود و به هم می چسبند و دیگر چربی بالا نمی آید .

این پدیده را با دستگاهی به نام هموژنایزر انجام می دهند ، هموژنایزر دستگاهی است که حجم زیاد شیر را بوسیله پیستونهای قدرتمند خود از یک مجرای ریز ( کوچکتر از ته سوزن ) با فشار 200bar ( 200 متر بر ثانیه ) عبور می دهد و شیر با آن فشار خیلی خیلی زیاد به سر یک هد از جنس تیتانیوم یا فولاد محکم برخورد می کند و سلولهایش می شکند و تمامی چربی و مواد داخل شیر با ماده هموژنیزه شونده با هم تقریباً محلول می شوند و از هم جدا  نمی شوند .

حال اگر از این شیر ماست تهیه شود دیگر روی آن را رویه نمی بندد ولی چربی در کل ماست بطور یکنواخت تقسیم شده است و اگر شیر نوشیدنی تهیه گردد روی شیر خامه یا سرشیر نمی بندد و هضم و جذب آن نیز بهتر می شود .

.

جهت اطلاع از :

قیمت هموژن ایرانی

قیمت هموژن امریکایی

قیمت هموژن آلمانی

قیمت هموژن ایتالیایی

قیمت هموژن خارجی

قیمت هموژن بهساز دست دوم

قیمت هموژن آلفاپاک دست دوم

قیمت هموژن بختیاری دست دوم

و

قیمت دیگر دستگاه آلات صنایع لبنی و نوشیدنی با شماره تماس زیر تماس بگیرید.با تشکر

مهندس پاکان

09125774839

دفتر مرکزی :

تهران شوش فدائیان اسلام بنگاه بزرگ پارس مهدی/جلوه سابق

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.