سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- GEOVISION , جئوویژن , ژئوویژن , تحت شبکه , IP,

معرفي شرکت CP PLUS شرکت CP PLUS يکي از توليدکنندگان پيشگام راهکارهاي پيشرفته امنيتي و نظارتي در سطح جهان است که در بيش از 60 کشور در سراسر جهان حضور دارد. محصولات  CP PLUSشامل انواع دوربين آنالوگ و ديجيتال (IP)، لنز، ضبط کننده هاي تصاوير ويديويي (DVR)،   DVR هاي خاص تحت شبکه (NVR) مانندDVR  هاي مخصوص خودرو يا کارت هاي ضبط تصاوير، نرم افزارهاي ضبط و مديريت دوربين هاي  IPميباشد. شرکت  CP PLUSتلاش نموده است تا بهترين خدمات قبل و پس از فروش را به مشتريان ارائه نموده و رضايت آنها را تامين نمايد. همچنين توليد محصولات سفارشي و به درخواست مشتري از خدمات ويژه اي است که باعث شده است CPPLUS انواع تقاضاهاي بازار را پاسخگو باشد و برند اول فروش در هند ميباشد که در سال 2011 موفق به اخذ اين افتخار گرديده است. همکاران گرامي جهت دريافت ليست قيمت محصول مذبور ميتوانند با شماره زیر تماس حاصل فرمايند. مديريت فروش خانم ميلاني : 09373164411

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دوربین مدار بسته سی پی پلاس

دوربین مدار بسته سی پی پلاس

taraneh_tp2000@yahoo.com
۱۰۹۳

توضیحات

معرفي شرکت CP PLUS

شرکت CP PLUS يکي از توليدکنندگان پيشگام راهکارهاي پيشرفته امنيتي و نظارتي در سطح جهان است که در بيش از 60 کشور در سراسر جهان حضور دارد.

محصولات  CP PLUSشامل انواع دوربين آنالوگ و ديجيتال (IP)، لنز، ضبط کننده هاي تصاوير ويديويي (DVR)،   DVR هاي خاص تحت شبکه (NVR) مانندDVR  هاي مخصوص خودرو يا کارت هاي ضبط تصاوير، نرم افزارهاي ضبط و مديريت دوربين هاي  IPميباشد. شرکت  CP PLUSتلاش نموده است تا بهترين خدمات قبل و پس از فروش را به مشتريان ارائه نموده و رضايت آنها را تامين نمايد. همچنين توليد محصولات سفارشي و به درخواست مشتري از خدمات ويژه اي است که باعث شده است CPPLUS انواع تقاضاهاي بازار را پاسخگو باشد و برند اول فروش در هند ميباشد که در سال 2011 موفق به اخذ اين افتخار گرديده است.

همکاران گرامي جهت دريافت ليست قيمت محصول مذبور ميتوانند با شماره زیر تماس حاصل فرمايند.

مديريت فروش خانم ميلاني : 09373164411

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.