سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- چوب مصنوعی;مصنوعات چوبی;پلی یورتان;پلی اورتان;pu;ساندویچ پنل;ساندویچ پنل سقفی;ساندویچ پنل دیواری,

گروه صنعتی و بازرگانی سکات با بهره مندی از متخصصان و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته اقلام متنوعی از محصولات مرتبط با پلی یورتان (ساندویچ پنل و مصنوعات چوب مصنوعی) را به صورت صنعتی و انبوه تولید نماید. بدیهی است تنوع محصولات تولید شده در این مجموعه که در نوع خود بی نظیر است ، جز با بکارگیری نیروهای کارآمد و با تجربه حاصل نمیگردد. از آنجا که این مجموعه همواره به رضایتمندی مشتریان و کیفیت محصولات خود تاکید دارد نهایت تلاش خود را برای تولیدات با کیفیت معطوفت داشته است و امیداست بتواند در راستای اهداف کشورمان کامهای اساسی بردارد. http://soccatgroup.ir دفتر فروش و کارخانه : مشهد – خین عرب – نبش فدک 8 تلفن : 36905345-051 – 3767683 -051 همراه :  یزدان پناه 09155097807    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
مرکز تولید و پخش مصنوعات چوبی در مشهد - سکات

مرکز تولید و پخش مصنوعات چوبی در مشهد - سکات

مرکز تولید و پخش مصنوعات چوبی در مشهد - سکات
مشهد-خین عرب-نبش فدک 8

amirrezaamini19@gmail.com
۵۰۸

توضیحات

گروه صنعتی و بازرگانی سکات با بهره مندی از متخصصان و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته اقلام متنوعی از محصولات مرتبط با پلی یورتان (ساندویچ پنل و مصنوعات چوب مصنوعی) را به صورت صنعتی و انبوه تولید نماید. بدیهی است تنوع محصولات تولید شده در این مجموعه که در نوع خود بی نظیر است ، جز با بکارگیری نیروهای کارآمد و با تجربه حاصل نمیگردد.

از آنجا که این مجموعه همواره به رضایتمندی مشتریان و کیفیت محصولات خود تاکید دارد نهایت تلاش خود را برای تولیدات با کیفیت معطوفت داشته است و امیداست بتواند در راستای اهداف کشورمان کامهای اساسی بردارد.

http://soccatgroup.ir

دفتر فروش و کارخانه : مشهد – خین عرب – نبش فدک 8

تلفن : 36905345-051 – 3767683 -051
همراه :  یزدان پناه 09155097807

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.