سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- هندریل,منوریل,لدر,نرده,نرده فولادی,هندریل صنعتی,پله, عندریل فولادی,نرده صنعتی,

شرکت توسعه شبکه های فولادی آسیا(تشفا) علاوه بر تولید انواع گریتینگ و توری محصولی دیگر  بنام هندریل یا نرده های فولادی که شامل میله های پایه و نرده های خمیده می باشد را نیز به تولیدات خود افزود که از لوله و گوی فولادی جهت اتصالات ان استفاده شده است و این نوع هندریل  بروز ترین روش تولید هندریل صنعتی در دنیا می باشد که برای اولین بار در ایران توسط شرکت توسعه شبکه های فولادی آسیا تولید گردید و هم اکنون نیز این شرکت تنها تولید کننده آن در کشور می باشد. حجم کم  در حمل قطعات و سرعت بالای نصب و مونتاژ در محل پروژه از مزایای این مدل هندریل می باشد. همچنین این نوع هندریل به دوصورت رنگ شده و پوشش گالوانیزه گرم فابل ارائه می باشد. اطلاعات تماس: 02126709310 02126709146 09124024437سهراب دستگیر www.tashfa.com  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تولید و فروش انواع هندریل صنعتی

تولید و فروش انواع هندریل صنعتی

تولید و فروش انواع هندریل صنعتی
تهران ، بلوار میرداماد ادرس کارخانه : کاشان ،شهرک صنعتی امیر کبیر شماره تماس :09124024437

tashfacompany@gmail.com
۱۳۶۰

توضیحات

شرکت توسعه شبکه های فولادی آسیا(تشفا) علاوه بر تولید انواع گریتینگ و توری محصولی دیگر  بنام هندریل یا نرده های فولادی که شامل میله های پایه و نرده های خمیده می باشد را نیز به تولیدات خود افزود که از لوله و گوی فولادی جهت اتصالات ان استفاده شده است و این نوع هندریل  بروز ترین روش تولید هندریل صنعتی در دنیا می باشد که برای اولین بار در ایران توسط شرکت توسعه شبکه های فولادی آسیا تولید گردید و هم اکنون نیز این شرکت تنها تولید کننده آن در کشور می باشد. حجم کم  در حمل قطعات و سرعت بالای نصب و مونتاژ در محل پروژه از مزایای این مدل هندریل می باشد.

همچنین این نوع هندریل به دوصورت رنگ شده و پوشش گالوانیزه گرم فابل ارائه می باشد.

اطلاعات تماس:
02126709310
02126709146
09124024437
سهراب دستگیر
www.tashfa.com

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.