سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- #تور کیش #آفر تور کیش #کیش,

تفریحات آبی جزیره ی کیش   اگر به تفریحات آبی ... تفریحات آبی جزیره ی کیش   اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط جوانان مهمان نواز بومی به گردشگران ارائه میشوند. اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید. ساحل مرجانی کیش   بی شک یکی از مهمترین جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند . جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به شمار میرود. در نوار ساحلی ، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است و از قبل میتوانید برای فعالیت های موردعلاقه ت

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
آفر تور کیش در تعطیلات  98

آفر تور کیش در تعطیلات 98

آفر تور کیش در تعطیلات 98
خ جلال آل احمد بین پل گیشا و آزمایش پ113

chinabilit.@gmail.com
۸۳۸

توضیحات

تفریحات آبی جزیره ی کیش   اگر به تفریحات آبی ...


تفریحات آبی جزیره ی کیش
 

اگر به تفریحات آبی علاقه مندید، در کیش میتوانید به گزینه های متنوعی، از آب چترسواری (پاراسیلینگ) و غواصی گرفته تا موج سواری و جت اسکی، دسترسی داشته باشید. خدمات مربوط به این فعالیت ها توسط جوانان مهمان نواز بومی به گردشگران ارائه میشوند.

اما اگر علاقه ای به این قبیل هیجانات ندارید، حداقل لذت قایق سواری با قایق های کف شیشه ای و تماشای دنیای رنگی زیر آب را از خودتان دریغ نکنید.

ساحل مرجانی کیش

 

بی شک یکی از مهمترین جذابیت های هر جزیره ای سواحل آن محسوب میشوند . جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساحل مرجانی کیش در بخش شرقی جزیره واقع شده است و یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه  های آن به شمار میرود.

در نوار ساحلی ، آلاچیق ها و درختان نخل را می بینید که در پس‌زمینه منظره ای چشم انداز ردیف شده اند. تماشای غروب آفتاب از اینجا تجربه ای فراموش نشدنی است! این ساحل به کلوب های ورزش های آبی نیز مجهز است و از قبل میتوانید برای فعالیت های موردعلاقه تان جا رزرو کنید. لاکپشت های پوزه عقابی در ماه های بین اسفند تا مرداد برای تخمگذاری به مناطق حفاظت شده سواحل جنوبی و غربی جزیره مرجانی کیش می آیند. اگر در این بازه از سال به این قسمت از سواحل جزیره بیایید، میتوانید از دور لاک‌پشت ها را ببینید که به سمت ساحل شنا میکنند و برای تخمگذاری چاله می کنند.

پارک دلفین های کیش
این مجموعه تفریحی 170 هکتاری شامل استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها یکی از جاذبه های گردشگری کیش است که دیدن شان قطعا میتواند تجربه هیجان انگیزی باشد. اما تمام جذابیت های این مجموعه‌ فقط به موجودات دریایی ختم نمیشود و باغ های دل انگیزی همچون باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز برای تماشا و حظ بردن از کیش به انتظارتان نشسته اند.

باغ پرندگان این مجموعه بیش از 47 گونه پرندگان و سایر جانوران را در خود جای داده است. خلاصه اینکه پارک دلفین کیش میتواند گزینه‌ تفریحی مناسبی برای همه سنین باشد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید


تلفنهای تماس  :    27-88487120
تلفکس :                   88487130   
کارشناس شما :                                        مدیر بازرگانی ثمین :09122483008جهت عقد قرارداد
آدرس : خ جلال آل احمد بین پل گیشا وآزمایش پ113 ط همکف

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.