سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- خدمات آسانسور,

شرکت آسانسور روان ریل آبی شرکت آسانسوری روان ریل آبی با بیش از یک دهه تجربه در خدمات آسانسور و ثبت شده در اتهادیه ای آسانسور آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد بازسازی آسانسورهای قدیمی  تعمیر، سرویس و نگهداری  پشتیبانی و رفع خرابی انوع تابلو فرمان تعمیرات تخصصی انواع موتور گیربکس بازسازی و تزیینات کابین فعالیت گسترده و کیفیت عالی• هم اکنون بیش از ۱۸۰ دستگاه آسانسور در تهران توسط متخصصین شرکت، سرویس و نگهداری می شود. تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده درشرکت آسانسور روان ریل آبی در خصوص سرویس و نگهداری باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد. سوابق خدمات • شرکت آسانسور روان ریل آبی  برای هر یک از مشتریان پس از انعقاد قرارداد دارای یک شماره اشتراک می گردد که از طریق همان شماره اشتراک و دریافت کد علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران میتوانند کلیه سوابق خدماتی از جمله زمان های ارائه خدمات و فاکتور ها و گزارشات بازرسی و خرابی، گزارشات حسابداری و سایر اطلاعات مورد نیاز را

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
خدمات آسانسور

خدمات آسانسور

خدمات آسانسور
تهران : خیابان طالقانی خیابان بهار شمالی پلاک ۶۸

ravanrileabi@yahoo.com
۹۰۵

توضیحات

شرکت آسانسور روان ریل آبی

شرکت آسانسوری روان ریل آبی با بیش از یک دهه تجربه در خدمات آسانسور و ثبت شده در اتهادیه ای آسانسور آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز میباشد

  • بازسازی آسانسورهای قدیمی
  •  تعمیر، سرویس و نگهداری
  •  پشتیبانی و رفع خرابی انوع تابلو فرمان
  • تعمیرات تخصصی انواع موتور گیربکس
  • بازسازی و تزیینات کابین

فعالیت گسترده و کیفیت عالی
هم اکنون بیش از ۱۸۰ دستگاه آسانسور در تهران توسط متخصصین شرکت، سرویس و نگهداری می شود. تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده درشرکت آسانسور روان ریل آبی در خصوص سرویس و نگهداری باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد.

سوابق خدمات •
شرکت آسانسور روان ریل آبی  برای هر یک از مشتریان پس از انعقاد قرارداد دارای یک شماره اشتراک می گردد که از طریق همان شماره اشتراک و دریافت کد علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران میتوانند کلیه سوابق خدماتی از جمله زمان های ارائه خدمات و فاکتور ها و گزارشات بازرسی و خرابی، گزارشات حسابداری و سایر اطلاعات مورد نیاز را دریافت نماید.

 بیمه آسانسور
تمامی آسانسورهای که از شرکت روان ریل آبی خدمات دریافت می کنند در سال اول تحت پوشش بیمه رایگان خواهند بود.

 خدمات رسانی سریع
علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور در تاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری و فرم های بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند. همچنین کلیه آسانسورها هر ۶ ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند .

مدیریت : موسی اعطایی فرد

۰۹۱۲۸۵۰۵۷۲۲

تهران : خیابان طالقانی خیابان بهار شمالی پلاک ۶۸

۸۸۳۱۲۴۷۹-۸۸۸۱۲۰۹۸

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.