سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نیلی کار جی تب جی اسکن عیب یاب دیاگ,

دیاگ جی اسکن تب یا جی تب (G-tab) دیاگ مولتی برند جی اسکن تب , محصول جدید شرکت GIT کره ی جنوبی است که دارای یک دانگل بلوتوث بوده و نرم افزار عیب یابی آن بر روی تبلت یا لب تاپ ویندوز نصب می گردد. دیاگ جی اسکن تب دارای منوی کاملا فارسی بوده و به همین دلیل کار کردن با آن برای تعمیرکاران خودرو خیلی راحت می باشد، این دیاگ کوچک و کارآمد همانند برادر بزرگتر خود یعنی جی اسکن پوشش بسیار خوبی بر روی خودروهای آسیایی، اروپایی دارد و از نظر سرعت و دقت عملکرد بی نظیر می باشد. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و نقدی دستگاه با شرکت نیلی کار تماس بگیرید. عظیمی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش دیاگ جی اسکن تب ( با گارانتی ایران و زبان فارسی)

فروش دیاگ جی اسکن تب ( با گارانتی ایران و زبان فارسی)

فروش دیاگ جی اسکن تب ( با گارانتی ایران و زبان فارسی)
mehrnoosh.abbasi32@gmail.com
۴۷۰

توضیحات

دیاگ جی اسکن تب یا جی تب (G-tab)
دیاگ مولتی برند جی اسکن تب , محصول جدید شرکت GIT کره ی جنوبی است که دارای یک دانگل بلوتوث بوده و نرم افزار عیب یابی آن بر روی تبلت یا لب تاپ ویندوز نصب می گردد. دیاگ جی اسکن تب دارای منوی کاملا فارسی بوده و به همین دلیل کار کردن با آن برای تعمیرکاران خودرو خیلی راحت می باشد، این دیاگ کوچک و کارآمد همانند برادر بزرگتر خود یعنی جی اسکن پوشش بسیار خوبی بر روی خودروهای آسیایی، اروپایی دارد و از نظر سرعت و دقت عملکرد بی نظیر می باشد.
جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و نقدی دستگاه با شرکت نیلی کار تماس بگیرید.
عظیمی

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.