سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- شرکت ویام تکنیک تنها سازنده دستگاه خود اشتغالی,در منزل,با دستگاه تولید سیم ظرفشویی , خط توليد سيم ظرفشويي , خط تولید سیم ظرفشویی و اسکاچ , توليد سيم ظرفشويي , دستگاه تولید سیم ظرفشویی واسکاج دستگاه ساخت سیم ظرفشویی , فروش خط تولید سیم ظرفشویی , فروش دستگاه تولید اسکاج و سیم ظرفشویی ,

خط تولید سیم ظرفشویی در منزل کار آفرینی و خود اشتغالی در منزل   شرکت ماشین سازی ویام تکنیک در زمینه ساخت ماشین آلات بافندگی اسکاچ تمام اتوماتیک و نورد سیم ظرفشویی و انواع پرس اسکاچ و دوخت و برش نایلون و... برای ایجاد شغل مناسب و کارآفرینی برای جوانان و خانمهای خانه دار جویای کار با کمترین سرمایه صاحب شغل شوید و جهت دریافت وام پیش فاکتور بدون هزینه به مشتریان عزیز ارائه می شود . با خرید ( ماشین بافندگی اسکاچ و سیم ظرفشویی ) از ما آسوده خاطر خواهید شد چون تمام قطعات استفاده شده درجه یک می باشند و دارای آموزش رایگان و ۲ سال گارانتی هستند و تامین مواد اولیه از همه جا ارزانتر ارائه می شود.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دستگاه سیم ظرفشویی  دستگاه سیم ظرفشوئی  دستگاه سیم آشپزخانه

دستگاه سیم ظرفشویی دستگاه سیم ظرفشوئی دستگاه سیم آشپزخانه

دستگاه سیم ظرفشویی دستگاه سیم ظرفشوئی دستگاه سیم آشپزخانه
تبریز-شهرک خلجان

viyamteknik@yahoo.com
۳۸۶۷

توضیحات

خط تولید سیم ظرفشویی در منزل

کار آفرینی و خود اشتغالی در منزل

 

شرکت ماشین سازی ویام تکنیک در زمینه ساخت ماشین آلات بافندگی اسکاچ تمام اتوماتیک و نورد سیم ظرفشویی و انواع پرس اسکاچ و دوخت و برش نایلون و...
برای ایجاد شغل مناسب و کارآفرینی برای جوانان و خانمهای خانه دار جویای کار با کمترین سرمایه صاحب شغل شوید و جهت دریافت وام پیش فاکتور بدون هزینه به مشتریان عزیز ارائه می شود .

با خرید ( ماشین بافندگی اسکاچ و سیم ظرفشویی ) از ما آسوده خاطر خواهید شد چون تمام قطعات استفاده شده درجه یک می باشند و دارای آموزش رایگان و ۲ سال گارانتی هستند و تامین مواد اولیه از همه جا ارزانتر ارائه می شود.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.