سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- قفسه بندی/قفسه بندی گلخانه/عکس قفسه بندی سالن های قارچ ,

درحالی‌که تولیدکننده قارچ خوشحال است از اینکه محصولی را تولید می‌کند که باعث افزایش سلامتی جامعه است ولی اندکی سهل‌انگاری در قفسه‌بندی سالن پرورش می‌تواند باعث تلفات جبران‌ناپذیری شود، مخصوصاً که پرورش قارچ در کشور ما مکانیزه نیست و حضور کارگران و رفت‌وآمد آن‌ها در راهرو سالن زیاد و اجتناب‌ناپذیر است. قفسه‌بندی مزایای زیادی دارد که بر معایب آن می ­توان چشم­ پوشی کرد. استفاده از فضا و یا افزایش سطح زیر کشت را می‌توان دلیل عمده قفسه‌بندی در سالن‌های پرورش قارچ دانست، به‌طوری‌که در یک سالن با ۱۰۰ مترمربع زیربنا با احتساب راهروهای دسترسی می‌توان تا ۳۰۰ مترمربع سطح زیر کشت ایجاد کرد که در غیر این صورت این میزان به یک‌پنجم تا یک‌ششم کاهش می‌یافت. البته استفاده از فضا خطرات و مشکلات خود را دارد مانند کار در ارتفاع که هم از جهت حمل کمپوست و خاک و هم از جهت خطر سقوط کارگر از ارتفاع، تهدیدآمیز است.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
قفسه بندی سالن ها

قفسه بندی سالن ها

etminanhavasaz1@gmail.com
۶۱۳

توضیحات

درحالی‌که تولیدکننده قارچ خوشحال است از اینکه محصولی را تولید می‌کند که باعث افزایش سلامتی جامعه است ولی اندکی سهل‌انگاری در قفسه‌بندی سالن پرورش می‌تواند باعث تلفات جبران‌ناپذیری شود، مخصوصاً که پرورش قارچ در کشور ما مکانیزه نیست و حضور کارگران و رفت‌وآمد آن‌ها در راهرو سالن زیاد و اجتناب‌ناپذیر است.

قفسه‌بندی مزایای زیادی دارد که بر معایب آن می ­توان چشم­ پوشی کرد. استفاده از فضا و یا افزایش سطح زیر کشت را می‌توان دلیل عمده قفسه‌بندی در سالن‌های پرورش قارچ دانست، به‌طوری‌که در یک سالن با ۱۰۰ مترمربع زیربنا با احتساب راهروهای دسترسی می‌توان تا ۳۰۰ مترمربع سطح زیر کشت ایجاد کرد که در غیر این صورت این میزان به یک‌پنجم تا یک‌ششم کاهش می‌یافت.

البته استفاده از فضا خطرات و مشکلات خود را دارد مانند کار در ارتفاع که هم از جهت حمل کمپوست و خاک و هم از جهت خطر سقوط کارگر از ارتفاع، تهدیدآمیز است.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.