سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
مرتضوی
شرکت tuvworld

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

021-22907996مرتضوی

 

 

آمار بازدید : ۱۳۴

آگهی خود را ویژه کنید
تماس با فروشنده

۰۲۱ ۲۲۹۰۷۹۹۶

آدرس :





بازدید روز | | ۱۱۹۰۴ |
بازدید دیروز | ۳۶۳۶ |
بازدید ماه | ۱۱۹۰۴ |
بازدید کل | ۱۱۹۵۶۶۹۹۳ |
افراد آنلاین | ۲۷۶ |
الکسای جهانی:
میزان تغیرات جهانی:
الکسای ایران:

ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.