سایت تبلیغاتی -سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

مرتضوی
شرکت tuvworld

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

 

 

 

مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری

 

 

ISO 10004

 

 

یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.

بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.

اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و

ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.

همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.

ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.

راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

تمرکز ایزو 10004 ویرایش 2012 روی مشتریان خارجی سازمان است.

استاندارد ایزو 10004 برای استفاده سازمان ها بدون توجه به نوع، اندازه یا محصول درنظر گرفته شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10004:2012 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید.

021-22907996مرتضوی

 

 

آمار بازدید : ۱۶۰

آگهی خود را ویژه کنید
تماس با فروشنده

۰۲۱ ۲۲۹۰۷۹۹۶

آدرس :


تگ ها :


تلفن : ۰۹۱۲۱۵۳۲۳۱۸

پارس LED

تلفن : ۰۹۱۲۵۰۷۱۱۷۱

پارکت چوبی

تلفن : ۰۲۱۳۳۵۳۰۸۷۱

اتصالات فشارقوی

تلفن : ۲۲۵۸۳۲۹۱

جراحی زیبایی پلک

تلفن : تلفن: ۲۶۷۶۳

عکاسی وفیلمبرداری سورن

تلفن : ۰۲۶۴۴۲۴۰۳۹۶

اخذ نمایندگی در شهرستان ها به

تلفن : ۰۳۱۴۵۸۳۷۷۲۸

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات

تلفن : ۰۹۳۰۳۸۸۲۵۰۰

مشاوره کنکور و انتخاب رشته تحص

بازدید روز

۱۵۳۳۸

بازدید دیروز

۱۷۶۸۱

بازدید ماه

۸۱۴۱۴

بازدید کل

۱۲۰۳۳۰۰۹۰

افراد آنلاین

۶۰۹

الکسای جهانی:
میزان تغیرات جهانی:
الکسای ایران: