سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ثبت وصدور گواهینامه های ایزو و آموزشی,

    مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری     ISO 10004     یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد. بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد. اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند. همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید. ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید. راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور

ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.