سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تحویل رایگان کالا گارانتی ,

  معرفی گالری ساعت مشایخ  گالری ساعت  مشایخ  در سال1345 در اصفهان  شروع به فعالیت نمود. گالری  مشایخ  به عنوان  یکی از برجسته ترین فروشگاهها درزمینه ساعت ، نماینده انحصاری 12 برند  نفیس و معتبر ساعت ،  های استثنایی در ایران است .  هدف اصلی گالری مشایخ ،درک  اهمیت مخاطبان، تشخیص سلیقه های آنها و تحقق یخشیدن به آمال و آرزوهای آنها است.  گالری مشایخ  با گردآوری مجموعه ای بی نظیر از  ساعت ها، خشنودی و رضایت خاطر طیف وسیعی از مشکل پسندان را فراهم می نماید. در وب سایت گالری ساعت مشایخ سعی بر این بوده است که کاملترین مجموعه ساعتهای برندهای معتبر در اختیار کاربران قرار گیرد تا با این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربران، بتوانند کاملترین و متنوع ترین مجموعه ساعت را در دسترسی خود داشته و از میان ساعتهای موجود، ساعت مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به راحتی خریداری نمایند. کالای اصل را تحویل بگیرید! مجموعه ساعتهای گالری ساعت مشایخ تنها ساعتهای اصل (اورجینال) را به کاربران خود پیشنه

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
گالری ساعت مشایخ

گالری ساعت مشایخ

گالری ساعت مشایخ
اصفهان ، چهارباغ عباسی بعد از خیابان شیخ بهایی جنب پاساژ ملک صالحی

rahimnejadzahra@gmail.com
۱۳۳۲

توضیحات

 

معرفی گالری ساعت مشایخ

 گالری ساعت  مشایخ  در سال1345 در اصفهان  شروع به فعالیت نمود. گالری  مشایخ  به عنوان  یکی از برجسته ترین فروشگاهها درزمینه ساعت ، نماینده انحصاری 12 برند  نفیس و معتبر ساعت ،  های استثنایی در ایران است .

 هدف اصلی گالری مشایخ ،درک  اهمیت مخاطبان، تشخیص سلیقه های آنها و تحقق یخشیدن به آمال و آرزوهای آنها است.  گالری مشایخ  با گردآوری مجموعه ای بی نظیر از  ساعت ها، خشنودی و رضایت خاطر طیف وسیعی از مشکل پسندان را فراهم می نماید. در وب سایت گالری ساعت مشایخ سعی بر این بوده است که کاملترین مجموعه ساعتهای برندهای معتبر در اختیار کاربران قرار گیرد تا با این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربران، بتوانند کاملترین و متنوع ترین مجموعه ساعت را در دسترسی خود داشته و از میان ساعتهای موجود، ساعت مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به راحتی خریداری نمایند.

کالای اصل را تحویل بگیرید!

مجموعه ساعتهای گالری ساعت مشایخ تنها ساعتهای اصل (اورجینال) را به کاربران خود پیشنهاد می کند و در وب سایت ارائه می دهد. تمامی ساعت های ارائه شده توسط این وب سایت با برگه فاکتور به شرط اورجینال تحویل مشتری می گردد.

گارانتی

ساعتهای ارائه شده در گالری ساعت مشایخ  همه دارای برگه گارانتی معتبر بوده و بسته به برند و نوع ساعتها از یک سال تا سه سال گارانتی کامل تعمیرات به آنها تعلق می گیرد.

سرعت در تحویل کالا

پس از تکمیل مراحل سفارش و خرید کالا، ساعت یا ساعتهای خریداری شده توسط مشتری حد اکثر در مدت زمان 24 ساعت در مراکز استانهای ایران و در اصفهان طی 2 ساعت تحویل خواهد شد.

تحویل رایگان کالا

هزینه حمل و نقل سفارشات شما که از وب سایت گالری ساعت مشایخ خریداری نموده اید، به صورت رایگان خواهد بود و شما هر جای ایران که باشید ساعت خود را رایگان خواهد بود و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکتهای خصوصی باربری کالای خود را دریافت خواهید نمود.

ساعت کاری فروشگاه (شنبه تا پنجشنبه صبح ها 9:00 الی 14 بعدظهر ها 16:30 الی 22 ) فروش آنلاین بصورت 24 ساعت در تمامی روزهای سال

آدرس پست الکترونیک:

info[@]gmwatch.ir

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.