سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- توری ضد حشره,توری,توری پلیسه ای,

توری ضد حشرات قابل نصب در درب و پنجره های UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای و ثابت عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass می باشند . توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند . توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
توری پلیسه ای ضد حشره

توری پلیسه ای ضد حشره

توری پلیسه ای ضد حشره
http://avanupvc.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B6%D8%AF-%D8%AD%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87/

avanupvc@yahoo.com
۱۰۲۹

توضیحات

توری ضد حشرات قابل نصب در درب و پنجره های UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای و ثابت عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass می باشند .
توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .

توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند.

تگ


توری

ضد

حشرهتوریتوری

پلیسه

ای


هشتگ اینستاگرام


توری

ضد

حشرهتوریتوری

پلیسه

ای


ویکی پدیا


توری

ضد

حشرهتوریتوری

پلیسه

ای


توییتر


توری

ضد

حشرهتوریتوری

پلیسه

ای


آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.