سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نمایندگی محصولات فوتک, FOTEK, فوتک در ایران, فروش محصولات فوتک, سنسور القایی , خرید سنسور , فروش سنسور , سنسور fotek, نماینده سنسور فوتک ,

برق و صنعت بین الملل نمایندگی فروش سنسور های فوتک تایوان و آتونیکس کره ،fotek،autonics   فروش انواع سنسورهای صنعتی شامل سنسورهای نوری ، سنسور القایی ( پراکسیمیتی ، خازنی ) ، روتاری انکدر ، سیستم ویژن ، فیبر نوری ، سنسورهای تشخیص ضخامت و فاصله  ترموکوپل ، سنسور حرارتی ، سنسور الکترو معناطیسی ، سنسور اثر هال ، سنسور پره ای ، سنسور های خازنی ، سنسورهای التراسونیک، سنسورهای کنترل سطح ،سنسورهای حرارتی ، سنسورهای نخ  و... برق و صنعت بین الملل پیشرو در واردات و توزیع قطعات برق صنعتی و نیمه صنعتی، لوازم الکتریکی و لوازم اندازه گیری در سراسر ایران با کادری مجرب و کوشا شما را در تهیه هر چه بهتر این تجهیزات با بهترین قیمت و کیفیت یاری می کند. برق و صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، و یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه‎های برق و الکترونیک صنعتی آمادگی خود را جهت مشاوره فنی و ارائه انواع ملزومات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی اعلام می‎دارد. برق و صنعت بین الملل ارائه کننده تجهيزات کنترل و اتوماسيون ارائه

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش سنسور,سنسور القایی,سنسور فوتک,سنسور آتونیکس,نمایندگی سنسور,نمایندگی آتونیکس,سنسور چیست,قیمت سنسور

فروش سنسور,سنسور القایی,سنسور فوتک,سنسور آتونیکس,نمایندگی سنسور,نمایندگی آتونیکس,سنسور چیست,قیمت سنسور

فروش سنسور,سنسور القایی,سنسور فوتک,سنسور آتونیکس,نمایندگی سنسور,نمایندگی آتونیکس,سنسور چیست,قیمت سنسور
تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی – پاساژ جهان الکتریک – پلاک 10

imanmasih526@yahoo.com
۲۹۸۱

توضیحات

برق و صنعت بین الملل نمایندگی فروش سنسور های فوتک تایوان و آتونیکس کره ،fotek،autonics   فروش انواع سنسورهای صنعتی شامل سنسورهای نوری ، سنسور القایی ( پراکسیمیتی ، خازنی ) ، روتاری انکدر ، سیستم ویژن ، فیبر نوری ، سنسورهای تشخیص ضخامت و فاصله  ترموکوپل ، سنسور حرارتی ، سنسور الکترو معناطیسی ، سنسور اثر هال ، سنسور پره ای ، سنسور های خازنی ، سنسورهای التراسونیک، سنسورهای کنترل سطح ،سنسورهای حرارتی ، سنسورهای نخ  و...

برق و صنعت بین الملل پیشرو در واردات و توزیع قطعات برق صنعتی و نیمه صنعتی، لوازم الکتریکی و لوازم اندازه گیری در سراسر ایران با کادری مجرب و کوشا شما را در تهیه هر چه بهتر این تجهیزات با بهترین قیمت و کیفیت یاری می کند. برق و صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، و یکی از شرکتهای پیشرو در زمینههای برق و الکترونیک صنعتی آمادگی خود را جهت مشاوره فنی و ارائه انواع ملزومات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی اعلام میدارد.

برق و صنعت بین الملل ارائه کننده تجهيزات کنترل و اتوماسيون ارائه کليه تجهيزات کنترل و اتوماسيون به صورت نمايندگي و دست اول شامل ( انواع کامل سنسورها - SSR - سنسورها - ترموستات ها - چشم ها - تايمرها - کانترها - شماره اندازها - رطوبت سنج - کنترل فاز ها - لول سنج ها پاور رگلاتورها - درايو ها - ترازو ها يا لود سل ها انو اع فن ها هواکشها - زنجيرهاي انتقال نيرو - در تنوع بسيار بالاي 300 قلم کالا  جهت صنايع غذائي - داروئي - شيميائي - بهداشتي - کاشي و سراميک - نفت - پتروشيمي - نوشيدني و بسته بندي .

 تعریف سنسور:

سنسور (sensor)یعنی حس کننده و از کلمه sense به معنی حس کردن گرفته شده و می تواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیرپیوسته (دیجیتال) تبدیل کند. سنسورها در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانندPLC  مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جملهPLC  باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسورها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند .

سنسورهای القایی (بدون تماس):

سنسورهای بدون تماس سنسورهائی هستند که با فاصله از جسم و بدون اتصال به آن عمل می کند مثلا با نزدیک شدن یک قطعه وجود آنرا حسکرده و فعال می شوند. این فعال شدن سنسور می تواند منجر به جذب یک رله، کنتاکتور و یا ارسال سیگنال الکتریکی به طبقه ورودی یک سیستم گردد.

کاربرد این سنسورها در صنعت:

شمارش تولید: سنسورهای القائی، خازنی و نوری

کنترل حرکت پارچه و …: سنسور نوری و خازنی

تشخیص پارگی ورق: سنسورنوری

 کنترل سطح مخازن: سنسور نوری و خازنی و خازنی کنترل سطح

 کنترل انحراف پارچه: سنسور نوری و خازنی

اندازه گیری سرعت: سنسور القائی و خازنی

کنترل تردد: سنسور نوری

اندازه گیری فاصله قطعه: سنسور القائی آنالوگ

مزایای سنسورهای القایی (بدون تماس) :

سرعت سوئیچینگ(قطع و وصل)بالا: سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی(میکرو سوییچ ها) از سرعت سوئیچینگ بالائی برخوردارند، بطوریکه برخی از آنها (سنسور القائی سرعت) با سرعت سوئیچینگ تا (KHZ)25  کار می کنند.

طول عمر زیاد: بدلیل نداشتن کنتاکت مکانیکی و عدم نفوذ آب، روغن، گرد و غبار  وجرقه های حین کار و … دارای طول عمر زیادی هستند.

قابل استفاده در محیطهای مختلف با شرایط سخت کاری: سنسورها در محیطهای با فشار زیاد، دمای بالا، اسیدی، روغنی، آب و … قابل استفاده هستند.

عدم نیاز به نیرو و فشار: با توجه به عملکرد سنسور هنگام نزدیک شدن قطعه، به نیرو وفشار نیازی نیست.

عدم ایجاد نویز در هنگام قطع وصل به دلیل استفاده ازنیمه هادی ها در طبقه خروجی، نویزهای مزاحم(Bouncing Noise)ایجاد نمی شود.

انواع سنسور:

نوری: این نمونه سنسورها به دو صورت کار می کنند. یا دو سنسور که به صورت ارسال و دریافت در مقابل هم هستند یا یک سنسور که قابلیت ارسال و دریافت امواج فروسرخ را دارد و در مقابل آن یک آینه قرار گرفته است.در صورتی که جسم امواج ارسالی را قطع کند نور به فتو ترانزیستور گیرنده نمی رسد و خاموش می شود و در نتیجه یک پالس به کنترلر ارسال می شود.

نکته:دستگاههایی که با این سنسورها کار می کنند در صورت بروز خطا پاک بودن اینه ها وصحت ارسال و دریافت سنسورها راچک کنید.

خازنی: این سنسورها همانند خازنها کار می کند و در صورت حضور جسم در میدان آن ظرفیتش تغییر می کند ویک سگنال به کنترلر ارسال می کند.

نکته:سنسورهای خازنی قابلیت اشکار سازی حضور هرنوع جسمی را دارند(پلاستیک.چوب .فلز و...)

القایی:این سنسورها همانند یک سلف کار میکنند واز خاصیت القایی آن جهت اشکار سازی حضور جسم استفاده می شود.میدان دارای یک دامنه وفرکانس معین است در صورت حضور جسم نوسانات و دامنه صفر می شود ویک سیگنال(سطح صفر)به کنترلر ارسال می شود.

نکته:سنسورهای القایی فقط اجسام رسانی مغناطیسی را حس می کنند.و قدرت اشکار سازی جسم آنها به اندازه دامنه میدان تولیدی(ولتاز تغذیه)بستگی دارد.

التراسونیک:این سنسور ها از امواج ما فوق صوت که در محدوده ۲۰تا ۵۰کیلو هرتز است اسفاه می کند.

کاربرد مهم آن استفاده در سرعت سنج ها و اشکارسازی سطح مخازن و اندازه گیری فلو و… است.

نحوه کار آن به این صورت است که با محاسبات سرعت موج و اختلاف زمان بین ارسال و دریافت فاصله را اندازه گیری می کنند.این سنسورها به صورت پالسی کار میکنند مثلا در هر ۲ثانیه یکبار یک پالس ارسال و فاصله را اندازه کیری می کند.

سنسورتشخیص کد رنگ:تشخیص نوار رنگی کاغذ های بسته بندی

 

آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی پاساژ جهان الکتریک پلاک 10
تلفن: 33945221 و 33945217

مدیر فروش : ایمان مسیح
همراه: 09124800837

email: IMANMASIH526@YAHOO.COM
 

,

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.