سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروشگاه, اینترنتی, لوازم یدکی, خودرو, لوازم جانبی, لنت ترمز,قطعات خودرو, چراغ اتومبیل, چراغ مدرن,

در دهه های اخیر توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر مانند خرید لوازم یدکی خودرو دارند امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید لوازم یدکی خودرو. دیگر کمتر کسی برای خرید لواازم یدکی خودرو بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری ان

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروشگاه اینترنتی مدرن اتو پارت 724

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو پارت 724

فروشگاه اینترنتی مدرن اتو پارت 724
خیابان امیرکبیر، خیابان ملت، پلاک 18

sales@map724.com
۱۱۱۸۲

توضیحات

در دهه های اخیر توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر مانند خرید لوازم یدکی خودرو دارند

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید لوازم یدکی خودرو. دیگر کمتر کسی برای خرید لواازم یدکی خودرو بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏ می‏‌طلبد.

فروشگاه اینترنتی map724  مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو از سال 88 در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف لوازم یدکی خودرو  مانند بدنه ، قطعات موتوری، چراغ خودرو ، چراغ و ..... با تنوعی بالا در map724 عرضه می‏‏‏‌شوند

Map724 با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان map724 می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست لوازم و قطعات خودرو مورد نظر خود، وب سایت map724 را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری map724 است.

همواره یکی از اولویت‌های map724 تولید و ارائه محتوای فنی  لوازم یدکی خودرو مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. map724 از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

www.map724.com

02135043

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.