سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نما سازی دکوراسیون چیدمان خانه طراحی اجرا دکوراسیون ,

  *** شما تصور کنید ، ما میسازیم ***   شرکت طراحی و معماری منظر آنیک ، با درک و فهم ماهیت فضا به طراحی و دکوراسیون داخلی با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر می پردازد .آنیک ، با استفاده از دانش و تجربه ی خود در طراحی داخلی و معماری در مواجهه با قسمتی از فضا که شکلی نامتعارف و ناقص دارد کمک میکند تا شما بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرید . در نهایت با دانستن مفاهیم اصولی دکوراسیون از قبیل مقیاس و تناسب ، برای رسیدن شما به معماری و طراحی داخلی ایده آل خود کمک میکند .   جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید : تلفن تماس : 06133379499 و 09169911319

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
گروه طراحی و معماری منظر آنیک

گروه طراحی و معماری منظر آنیک

گروه طراحی و معماری منظر آنیک
اهواز - کیانپارس خ 6 غربی نبش وهابی ساختمان مهندسان طبقه 2 واحد 4

anic_wood@vatanmail.ir
۱۲۳۹

توضیحات
 
*** شما تصور کنید ، ما میسازیم ***
 
شرکت طراحی و معماری منظر آنیک ، با درک و فهم ماهیت فضا به طراحی و دکوراسیون داخلی با رویکرد داشتن فضایی بیشتر و مفیدتر می پردازد .آنیک ، با استفاده از دانش و تجربه ی خود در طراحی داخلی و معماری در مواجهه با قسمتی از فضا که شکلی نامتعارف و ناقص دارد کمک میکند تا شما بهترین و هوشمندانه ترین تصمیم را بگیرید .
در نهایت با دانستن مفاهیم اصولی دکوراسیون از قبیل مقیاس و تناسب ، برای رسیدن شما به معماری و طراحی داخلی ایده آل خود کمک میکند .
 
جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
تلفن تماس : 06133379499 و 09169911319

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.