سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- #GALA#GLAMOR#EmpErOr#Navid Teb Mahan#گالا#گلامور#امپرور#نوید طب ماهان# #فشارسنج بازویی#فشارسنج مچی#کاف#ترازو#لنست#دستگاه فشار خون# https,//telegram,me/joinchat/CNDCBD,r3WhWGEvgWCM6vA ,

شرکت نوید طب ماهان فعالیت خود را از سال 1379 شروع نموده و با بهره گیری از تجربه و کادری ورزیده موفق به تولید و عرضه انواع جعبه وکیف های پزشکی و امداد رسانی به منظور بالا بردن سطح ایمنی و سلامت جامعه گردیده است .   این فعالیت ها با بهره گیری از کادری متخصص و پر تلاش توانست به خوبی جایگاه خود را در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی کشور به تثبیت برساند.   همگام با رشد مجموعه و سرمایه گذاری های انجام شده در جهت توسعه دراز مدت فعالیت های پزشکی , این مجموعه فعالیت های خود را در زمینه ی واردات و تامین لوازم پزشکی و مصرفی و بیمارستانی و مراکز درمانی گسترش داد.   به دنبال این روند این شرکت هم اکنون دارای چندین نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر کره ای , تایوانی , چینی با برند هایGALA, EmpEror و GLAMOR می باشد,که اقدام به واردات کالاهایی اعم از دستگاه فشار سنج خون ,دستگاه تست قند خون دیجیتال ,دستگاه تب سنج ( ترمومتر) ,ترازوی حمام دیجیتال با قابلیت انذازه گیری میزان چربی بدن و همچنین برخی اقلام یکبار مصرف عمومی در جهت پوشش نیازهای بخش سلامت و درمان جامعه کر

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دستگاه تست قند خون امپرور . دستگاه تست قند خون گالا . دستگاه فشارسنج

دستگاه تست قند خون امپرور . دستگاه تست قند خون گالا . دستگاه فشارسنج

دستگاه تست قند خون امپرور . دستگاه تست قند خون گالا . دستگاه فشارسنج
پاسداران

navidteb.graphic@gmail.com
۹۹۸

توضیحات
شرکت نوید طب ماهان فعالیت خود را از سال 1379 شروع نموده و با بهره گیری از تجربه و کادری ورزیده موفق به تولید و عرضه انواع جعبه وکیف های پزشکی و امداد رسانی به منظور بالا بردن سطح ایمنی و سلامت جامعه گردیده است .
 
این فعالیت ها با بهره گیری از کادری متخصص و پر تلاش توانست به خوبی جایگاه خود را در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی کشور به تثبیت برساند.
 
همگام با رشد مجموعه و سرمایه گذاری های انجام شده در جهت توسعه دراز مدت فعالیت های پزشکی , این مجموعه فعالیت های خود را در زمینه ی واردات و تامین لوازم پزشکی و مصرفی و بیمارستانی و مراکز درمانی گسترش داد.
 
به دنبال این روند این شرکت هم اکنون دارای چندین نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر کره ای , تایوانی , چینی با برند هایGALA, EmpEror و GLAMOR می باشد,که اقدام به واردات کالاهایی اعم از دستگاه فشار سنج خون ,دستگاه تست قند خون دیجیتال ,دستگاه تب سنج ( ترمومتر) ,ترازوی حمام دیجیتال با قابلیت انذازه گیری میزان چربی بدن و همچنین برخی اقلام یکبار مصرف عمومی در جهت پوشش نیازهای بخش سلامت و درمان جامعه کرده است .
 
در این راستا بر آن هستیم که با تمام توان در جهت افزایش سطح کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان از طریق برخورد صادقانه ,ارائه کالای با کیفیت ,خدمات پس از فروش مستمر جهت تسریع و ارائه خدمات و کسب رده های بالاتر استاندارد بتوانیم پاسخگوی نیازهای بخش سلامت و بهداشت کشور باشیم.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.