سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- واگذاری و فروش دستگاه خودپرداز یا ATM بانکی به اشخاص حقیقی,

--امن ترین نوع سرمایه گذاری و درآمدعالی--       --درآمد ماهانه حداقل 4 تا 6 میلیون تومان--         --فعالیت روزانه یک ساعت و درآمد عالی----             --------لطفا به دقت مطالعه نمایید ---------   ایمن ترین و بی دردسرترین روش سرمایه گذاری که سرمایه شما نزد خودتان خواهد بود سرمایه گذاری در زمینه تجارت الکترونیک و درحقیقت خرید دستگاه خودپرداز بانکی خواهد بود.   آیا بدنبال سرمایه گذاری در مکانی امن هستید؟ پیشنهاد ما سرمایه گذاری در زمینه تجارت الکترونیک مییاشد.   شما نیز میتوانید با حداقل ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه مالک یک دستگاه خودپرداز یا ATM بانکی باشید و از کارمزد حداقل ۴ الی ۶ میلیون تومان ماهیانه و دائمی برخوردار باشید.   با فعالیت روزانه کمتر از یکساعت و بصورت تضمینی آینده خود وخانواده محترمتان را تأمین نموده و همچنین در رفاه کامل بازنشسته شوید.   شما به تنهایی مالک دستگاه میباش

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش ویژه خودپرداز یا ATM بانکی (عابربانک) بادرآمدعالی

فروش ویژه خودپرداز یا ATM بانکی (عابربانک) بادرآمدعالی

digigsp@gmail.com
۱۰۵۱

توضیحات

--امن ترین نوع سرمایه گذاری و درآمدعالی--

 

    --درآمد ماهانه حداقل 4 تا 6 میلیون تومان--

 

      --فعالیت روزانه یک ساعت و درآمد عالی----

 

          --------لطفا به دقت مطالعه نمایید ---------

 

ایمن ترین و بی دردسرترین روش سرمایه گذاری که سرمایه شما نزد خودتان خواهد بود سرمایه گذاری در زمینه تجارت الکترونیک و درحقیقت خرید دستگاه خودپرداز بانکی خواهد بود.

 

آیا بدنبال سرمایه گذاری در مکانی امن هستید؟

پیشنهاد ما سرمایه گذاری در زمینه تجارت الکترونیک مییاشد.

 

شما نیز میتوانید با حداقل ۳۰ الی ۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه مالک یک دستگاه خودپرداز یا ATM بانکی باشید و از کارمزد حداقل ۴ الی ۶ میلیون تومان ماهیانه و دائمی برخوردار باشید.

 

با فعالیت روزانه کمتر از یکساعت و بصورت تضمینی آینده خود وخانواده محترمتان را تأمین نموده و همچنین در رفاه کامل بازنشسته شوید.

 

شما به تنهایی مالک دستگاه میباشید، یعنی این دستگاهها نیز به مانند یک خودرو دارای مالکیت شخصی بوده و طرف قرارداد شما مستقیما با سرپرستی بانک عامل خواهد بود.

 

این کار میتواند بعنوان یک شغل پردرآمد محسوب گردد و یا درآمدی بسیارعالی در کنار کسب وکاری که دارید و حتی برای افراد بازنشسته نیز پیشنهاد میگردد که بدنبال یک سرمایه گذاری بی دردسر و پرسود میگردند.

 

شما بسته به سرمایه گذاری روزانه و یا یک روز درمیان کمتر از یکساعت زمان می‌گذارید.

 

سرمایه گذاری شما بشرح ذیل در دو بخش میباشد.

 

یک بخش مربوط به خرید دستگاه و ملزومات آن که سرمایه ساکن شما میباشد.

 

بخش دوم سرمایه ایست که به عنوان وجه درگردش شما محسوب میگردد که درون دستگاه قرار گرفته و گردش مالی شما را ایجاد مینماید.

به این شکل که پول گذاری اولیه به عهده کارفرمای دستگاه که شما هستید میباشد بدین شکل که وجه خروجی مجددا به حساب شخصی خودتان واریز میگردد و مجددا توسط شما دستگاه شارژ میگردد و مقدارش بنا به سرمایه شما و کشش منطقه میباشد.

 

بحث دیگر امنیت دستگاه و پول موجود میباشد که آنهم با از نظر سکیوریتی دو بیمه نامه جداگانه صادر گردیده که آسیب رسانی و سرقت را پوشش میدهد، حتی وجه نقدی که از بانک دریاف میگردد در مسیر بانک به دستگاه بیمه میگردد.   

_____________________________________

 

طریقه محاسبه کارمزد دستگاه و انواع تراکنشها

 

به ازای تراکنش خارج شدن وجه نقد از دستگاه ۵۰ الی ۶۳ درصد از ۱/۱ درصد وجه شتابی، یعنی حدودا ۶۰ الی ۷۰ هزار تومان به ازای هر ده میلیون تومان

 

به ازای هر تراکنش کارت به کارت ۳۰۰تومان

 

به ازای هر تراکنش پرداخت قبض ۱۵۰تومان

 

به ازای هر تراکنش استعلام موجودی ۵۰تومان

 

به ازای تراکنش خرید شارژ ، یک درصد از مبلغ

 

از مجموع این تراکنشها درماه کارمزد ماهیانه محاسبه و پرداخت میگردد.

____________________________________

 

مثالی کامل از نحوه سود و عملکرد دستگاه :

 

 اگر در یک دستگاه با کارکردی متوسط به صورت میانگین روزانه ۲۰ میلیون تومان خروجی (۱۳۲ هزار تومان کارمزد) و ۲۰۰ فقره کارت به کارت (۶۰ هزار تومان کارمزد) و ۲۰۰ عدد پرداخت قبض (۳۰ هزار تومان کارمزد) و ۲۰۰ نفر دریافت موجودی (۱۰ هزار تومان کارمزد) و همچنین ۴ میلیون تومان شارژ تلفن همراه (۴۰ هزار تومان کارمزد) انجام پذیرد مبلغی برابر با ۸۱۶۰۰۰۰ تومان کارمزد دریافت می نماید.

حال اگر بدبینانه تر به این موضوع بنگریم حداقل نصف این مبلغ نصیب مالک دستگاه میگردد.

____________________________________

 

کلام آخر:

 

 این کار جزء معدود کارهاییست که میتوان ماهیانه بیش از ده درصد سرمایه را سود دریافت نمود ونیز تمامی سرمایه شما نزد خودتان میباشد . همچنین جهت ارتقاء و یا فروش هرگاه که اراده نمایید بمانند یک خودرو قابل واگذاری و نقد میباشد.

 

Web     : www.digigsp.ir

Mail     : digigsp@gmail.com

Telfax  : 9718050

Telephone : 05832727993-6

Admin : @panagol

UnlockReport : @GspGroupBot

Robot : @Panagolbot

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.