سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- كارتن پلاست , رول پلاست , شيت پلاست , كارخانه كارتن پلاست , فروش كارتن پلاست,

شركت كارتن پلاست غرب با بيش از سه دهه سابقه فعاليت در زمينه توليد كارتن پلاست، رول پلاست و شيت پلاست با دستگاه هاي تمام اتوماتيك آلماني و ايتاليايي و همچنين دستگاه چاپ سوييسي با مناسبترين قيمت در خدمت مشتريان عزيز از تمام شهرهاي ايران مي باشد. کارتون پلاست چیست؟ ورق های پلاستیکی از مواد اولیه ( پلی پروپیلن) تشکیل یافته و غیر قابل انحلال در محیط زیست و قابل بازیافت و استفاده مجدد در همین صنعت می باشد. پلاست شیت به روش اکستروژن تولید می شود که مشتمل بر دو ورقه مسطح خارجی (فیلم) که به صفحات باریک عمودی (فلوت) به یکدیگر متصل می شود. کارتون پلاست از چه جنسی تولید می شود؟ نام های رايج تجاری ديگر آن ورق کارتن پلاست ، شيت پلاست ، پلاست شيت ، پلاست پک ، هالوپروفيل شيت ،کروگيت پلاستيک شيت می باشد. کارتن پلاست از جنس پلی پروپلين ميباشد و به روش اکستروژن توليد می شود. کارتن پلاست شامل دو ورقه مسطح خارجی است ، که توسط صفحات باريک عمودی به صورت موازی به يکديگر متصل می شوند . این محصول بدلیل دوام فیزیکی و مقاومت شیمیایی بالا و تحمل نوسانات حرارتی از 20- تا 80+ عمدتا در

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش كارتن پلاست مستقيم از كارخانه

فروش كارتن پلاست مستقيم از كارخانه

فروش كارتن پلاست مستقيم از كارخانه
اروميه

amirsani.sani1@gmail.com
۱۰۵۲

توضیحات

شركت كارتن پلاست غرب با بيش از سه دهه سابقه فعاليت در زمينه توليد كارتن پلاست، رول پلاست و شيت پلاست با دستگاه هاي تمام اتوماتيك آلماني و ايتاليايي و همچنين دستگاه چاپ سوييسي با مناسبترين قيمت در خدمت مشتريان عزيز از تمام شهرهاي ايران مي باشد.
کارتون پلاست چیست؟

ورق های پلاستیکی از مواد اولیه ( پلی پروپیلن) تشکیل یافته و غیر قابل انحلال در محیط زیست و قابل بازیافت و استفاده مجدد در همین صنعت می باشد. پلاست شیت به روش اکستروژن تولید می شود که مشتمل بر دو ورقه مسطح خارجی (فیلم) که به صفحات باریک عمودی (فلوت) به یکدیگر متصل می شود.

کارتون پلاست از چه جنسی تولید می شود؟

نام های رايج تجاری ديگر آن ورق کارتن پلاست ، شيت پلاست ، پلاست شيت ، پلاست پک ، هالوپروفيل شيت ،کروگيت پلاستيک شيت می باشد.

کارتن پلاست از جنس پلی پروپلين ميباشد و به روش اکستروژن توليد می شود.
کارتن پلاست شامل دو ورقه مسطح خارجی است ، که توسط صفحات باريک عمودی به صورت موازی به يکديگر متصل می شوند .

این محصول بدلیل دوام فیزیکی و مقاومت شیمیایی بالا و تحمل نوسانات حرارتی از 20- تا 80+ عمدتا در صنایع بسته بندی تبلیغات کشاورزی ساختمان و شیمیایی قابلیت کاربرد دارد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.