سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آوایا ,AVAYA, تلفن تحت شبکه ,آی پی فون, IP PHONE ,تلفن آی پی ,تلفن آوایا,تلفن تحت شبکه آوایا ,گوشی تلفن تحت شبکه,

آی پی فون های آوایا سری 9600 آن چه فراتر از یک تلفن تحت شبکه رومیزی می توان داشت   بسیار محکم ، ظریف و طراحی شده برای آن چه فراتر از ارتباط های امروزی می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 9600 با صفحه نمایش های بزرگ و حتی در برخی مدل ها صفحه نمایش های لمسی با مجموعه از قابلیت های جذاب مانند استفاده از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، تقویم، دایرکتوری، پیام های فوری، صدای قدرتمند و فراگیر، نشانی از تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد امروزی می باشد. ارائه طیف های وسیع تری از صدا با حذف نویز های احتمالی، تجربه ی جدیدی را به شما از تلفن های تحت شبکه می دهد. پشتیبانی از پروتکل های استاندارد SIP و H.323، مجهز به پشتیبانی از VPN بدون نیاز به هیچ تجهیزات جانبی، وضوح تصویر صفحه نمایش، دسترسی های آسان به امکانات در کنار کاهش 40 تا 60 درصدی مصرف انرژی در مقایسه با سایر تلفن های تحت شبکه از امتیازهای ویژه این سری از تلفن های تحت شبکه آوایا می باشد. پشتیبانی از خروجی اترنت GigE یک فرصت استثنایی برای صرفه جویی در هزینه های شبکه سازمان با حفظ پهنای باند مناسب می باشد. جهت

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
گوشی تلفن آی پی

گوشی تلفن آی پی

گوشی تلفن آی پی
تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

info@havosh.ir
۱۶۱۵

توضیحات

آی پی فون های آوایا سری 9600

آن چه فراتر از یک تلفن تحت شبکه رومیزی می توان داشت

 

بسیار محکم ، ظریف و طراحی شده برای آن چه فراتر از ارتباط های امروزی می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 9600 با صفحه نمایش های بزرگ و حتی در برخی مدل ها صفحه نمایش های لمسی با مجموعه از قابلیت های جذاب مانند استفاده از برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، تقویم، دایرکتوری، پیام های فوری، صدای قدرتمند و فراگیر، نشانی از تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فرد امروزی می باشد.

ارائه طیف های وسیع تری از صدا با حذف نویز های احتمالی، تجربه ی جدیدی را به شما از تلفن های تحت شبکه می دهد. پشتیبانی از پروتکل های استاندارد SIP و H.323، مجهز به پشتیبانی از VPN بدون نیاز به هیچ تجهیزات جانبی، وضوح تصویر صفحه نمایش، دسترسی های آسان به امکانات در کنار کاهش 40 تا 60 درصدی مصرف انرژی در مقایسه با سایر تلفن های تحت شبکه از امتیازهای ویژه این سری از تلفن های تحت شبکه آوایا می باشد.

پشتیبانی از خروجی اترنت GigE یک فرصت استثنایی برای صرفه جویی در هزینه های شبکه سازمان با حفظ پهنای باند مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر, مشاوره, خرید و نصب و راه اندازی در زمینه مراکز تلفن و تماس آوايا، به وب سایت ما به آدرس www.havosh.ir مراجعه نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.