سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آوایا ,AVAYA, تلفن تحت شبکه ,آی پی فون, IP PHONE ,تلفن آی پی ,تلفن آوایا,تلفن تحت شبکه آوایا ,گوشی تلفن تحت شبکه,

آی پی فون های آوایا سری 1600 تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار شبیه تلفن های دیجیتال که مردم سال ها از آن استفاده کرده و با آن خو گرفته اند می باشند، همین امر موجب می شود تا تغییرات در ساختار ارتباطی کسب و کارها با کمترین مقاومت از سوی کارکنان به انجام برسد. البته این تلفن های تحت شبکه علاوه بر چنین ویژگی مهمی تقریبا دارای امکانات تلفن های تحت شبکه مدل های بالاتر هستند. همه مدل ها دارای صفحه نمایش مجهز به نور پس زمینه و کلید های مستقل برای اعمالی مانند کنفرانس، انتقال تماس، دسترسی به دفترچه تلفن، قطع تماس، دسترسی به منوها، نگه داشتن تماس (Hold) و کلید های قابل برنامه ریزی می باشند. تمامی مدل های این سری دارای دو پورت شبکه 100 بوده و قابل استفاده کنار کامپیوتر می باشد.   جهت کسب اطلاعات بیشتر, مشاوره, خرید و نصب و راه اwww.havosh.irمراجعه نمایید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
گوشی تلفن تحت شبکه

گوشی تلفن تحت شبکه

گوشی تلفن تحت شبکه
تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

info@havosh.ir
۱۴۹۹

توضیحات

آی پی فون های آوایا سری 1600

تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد.

تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار شبیه تلفن های دیجیتال که مردم سال ها از آن استفاده کرده و با آن خو گرفته اند می باشند، همین امر موجب می شود تا تغییرات در ساختار ارتباطی کسب و کارها با کمترین مقاومت از سوی کارکنان به انجام برسد. البته این تلفن های تحت شبکه علاوه بر چنین ویژگی مهمی تقریبا دارای امکانات تلفن های تحت شبکه مدل های بالاتر هستند. همه مدل ها دارای صفحه نمایش مجهز به نور پس زمینه و کلید های مستقل برای اعمالی مانند کنفرانس، انتقال تماس، دسترسی به دفترچه تلفن، قطع تماس، دسترسی به منوها، نگه داشتن تماس (Hold) و کلید های قابل برنامه ریزی می باشند. تمامی مدل های این سری دارای دو پورت شبکه 100 بوده و قابل استفاده کنار کامپیوتر می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر, مشاوره, خرید و نصب و راه اwww.havosh.irمراجعه نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.