سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آوای رسا ,آوایا ,مرکز تماس مرکز ,تلفن ارتباط هوشمند ,آی پی ,یکپارچه سازی شعب ,مراکز تماس آوايا, AVAYA,

محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، با بیش از يکصد سال سابقه در زمينه صنعت ارتباطات، از پيشتازان فن آوري جديد ارتباطات متکي بر آی پی  بوده و به لحاظ حجم فعاليت و برتري فن آوري داراي رتبه اول جهاني و منطقه اي در امريکا، اروپا و خاور ميانه مي باشد. راه کار هاي ارتباطي آوايا به کسب و کارها امکان مي دهد تا سازمان خود را براي دستيابي به برتري در بازار رقابتي آماده سازند. در همین خصوص شرکت آوای رسا با افتخار به عنوان نخستین و معتبر ترین شرکت در کشور به معرفی و ارائه ی راه کارها, توزیع محصولات, بومی سازی, پیاده سازی و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان می پردازد. راه کار استفاده از مراکز تلفن آوايا بهترین روش جهت کاهش هزینه های تلفن برای سازمان هایی است که در چند شهر دارای شعبه ها و نمایندگی های مختلف هستند که بدین ترتیب با یکپارچه سازی شعب و نمایندگی های خود علاوه بر ایجاد ارتباط داخلی درون سازمانی, با کاهش چشمگیر هزینه های ارتب

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس

سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس

سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس
تهران، پل کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه یکم، پلاک 3 ، واحد 8

info@havosh.ir
۲۲۵۲

توضیحات

محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA)

شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند.

آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، با بیش از يکصد سال سابقه در زمينه صنعت ارتباطات، از پيشتازان فن آوري جديد ارتباطات متکي بر آی پی  بوده و به لحاظ حجم فعاليت و برتري فن آوري داراي رتبه اول جهاني و منطقه اي در امريکا، اروپا و خاور ميانه مي باشد. راه کار هاي ارتباطي آوايا به کسب و کارها امکان مي دهد تا سازمان خود را براي دستيابي به برتري در بازار رقابتي آماده سازند.

در همین خصوص شرکت آوای رسا با افتخار به عنوان نخستین و معتبر ترین شرکت در کشور به معرفی و ارائه ی راه کارها, توزیع محصولات, بومی سازی, پیاده سازی و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان می پردازد.

راه کار استفاده از مراکز تلفن آوايا بهترین روش جهت کاهش هزینه های تلفن برای سازمان هایی است که در چند شهر دارای شعبه ها و نمایندگی های مختلف هستند که بدین ترتیب با یکپارچه سازی شعب و نمایندگی های خود علاوه بر ایجاد ارتباط داخلی درون سازمانی, با کاهش چشمگیر هزینه های ارتباطی نیز مواجه خواهند شد.

همچنین راه کار استفاده از مراکز تماس آوايا برای شرکت و سازمان های مشتری محور است که ضمن اراپه خدمات بهتر و شایسته تر و رسیدن به بهره وری بیش از پیش, در بازار رقابتی امروز که مبتنی بر وفاداری مشتریان است پیش خواهند رفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر, مشاوره, خرید و نصب و راه اندازی در زمینه مراکز تلفن و تماس آوايا، به وب سایت ما به آدرسwww.havosh.ir مراجعه نمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.