سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آجر , آجر نسوز , آجر نسوز نما , کهن سرام , آجر نسوز نما کهن سرام , نمای آجری , نمای ساختمان , قیمت آجر , قیمت آجر نسوز ,

درباره کهن سرام کارخانــه آجــرنسوز نمای کهـن سرام در سال 1376 در مساحتی بالغ بر سی و پنج هزار متر مربع بنا و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و احداث کوره های سنتی شروع به کار نمود. مدیریت کارخانه آقای رحمان کهن پور که ده سال سابقه قبلی تولید آجر و سرامیک را در کارنامه خود دارند، تفکر هرروز یک گام به جلو را برای کارخانه خود انتخاب نمودند که ماحصل آن تولید آجرنما و سپس آجر نسوز در بیش از یکصد اندازه و رنگ تا امروز میباشد که در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است. ایشان با یاری گرفتن از خداوند متعال، استفاده از پرسنل مجرب، علاقه و پشتکار این وعده را عملی نموده اند که نشان دهنده خلاقیت و عشق و علاقه ایشان به تولید و نوآوری است. آجر نسوز نما چیست؟ آجرنسوز نما یکى از انواع آجر مى باشد که از خاک نسوز و خاک چینى، در دماى حرارتى بسیار بالا تولید مى شود خاکـى که تـوان تحمـل دماهــاى بسیـار بالا را داراست و داراى ساختـار مولکولى منظـم و مستحکـم مى باشـد. آجر نسوز نما به علـت تنـــوع رنـگ و زیبایــى خــاص خـود در نماى ساختمان مورد استفـاده قـرار مى گیـــرد. آجرهاى نسوز در کوره ها و پا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
آجر نسوز نما کهن سرام

آجر نسوز نما کهن سرام

آجر نسوز نما کهن سرام
کیلومتر 2 جاده فیلستان به پوئینک

info@kohanceram.com
۲۲۱۲

توضیحات

درباره کهن سرام
کارخانــه آجــرنسوز نمای کهـن سرام در سال 1376 در مساحتی بالغ بر سی و پنج هزار متر مربع بنا و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و احداث کوره های سنتی شروع به کار نمود. مدیریت کارخانه آقای رحمان کهن پور که ده سال سابقه قبلی تولید آجر و سرامیک را در کارنامه خود دارند، تفکر هرروز یک گام به جلو را برای کارخانه خود انتخاب نمودند که ماحصل آن تولید آجرنما و سپس آجر نسوز در بیش از یکصد اندازه و رنگ تا امروز میباشد که در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است. ایشان با یاری گرفتن از خداوند متعال، استفاده از پرسنل مجرب، علاقه و پشتکار این وعده را عملی نموده اند که نشان دهنده خلاقیت و عشق و علاقه ایشان به تولید و نوآوری است.

آجر نسوز نما چیست؟
آجرنسوز نما یکى از انواع آجر مى باشد که از خاک نسوز و خاک چینى، در دماى حرارتى بسیار بالا تولید مى شود خاکـى که تـوان تحمـل دماهــاى بسیـار بالا را داراست و داراى ساختـار مولکولى منظـم و مستحکـم مى باشـد. آجر نسوز نما به علـت تنـــوع رنـگ و زیبایــى خــاص خـود در نماى ساختمان مورد استفـاده قـرار مى گیـــرد. آجرهاى نسوز در کوره ها و پاتیل هــا و در صنعت جهت عایـق کارى کاربرد دارند. برخى از آجرهاى نسوز نیز در نماى ساختمان هــا استفاده مى گردند، رنگ هاى زنده و زیبا که به رنگ هاى طبیعت مى باشند عامل زیبایى و جلوه ى منحصر به فرد این محصول است.

رنگ بندی محصولات آجر نسوز کهن سرام
آجر نسوز نما به علـت تنـــوع رنـگ و زیبایــى خــاص خـود در نماى ساختمان مورد استفـاده قـرار مى گیـــرد
رنگ هایى زنده و زیبا که به رنگ هاى طبیعت مى باشند، عامل زیبایى و جلوه ى منحصر به فرد این محصول است
رنگ بندی محصولات کهن سرام شامل
رنگ های سفید ، مشکی ، شاموتی ، روشن ، قرمز ، جیگری و تیره می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ، نمونه پروژه های آماده ، لیست قیمت محصولات ، کاتالوگ محصولات ، تکسچر و متریال محصولات کهن سرام به سایت کهن سرام به آدرس www.kohanceram.com مراجعه نمائید.
یا به کانال تلگرام ما به آدرس telegram.me/kohanceram_co بپیوندید.

آدرس: تهران، پاکدشت، کیلومتر 2 جاده فیلستان به پوئینک
تلفن: 02136414545
تلفن: 02136414544
فکس: 02136414543
موبایل: 09124656505
پست الکترونیک:  info@kohanceram.com

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.