سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- جت, جت هیتر, بازدهی 100 درصد, هیتر, موشکی هیتر , اگزوز دار, بدون اگزوز, قیمت مناسب, بازدهی بالا,

تمامی انرژی تولید شده از احتراق به سالن وارد می شود و می توان مدعی بازدهی 100 در صدی در این نوع هیترها شد. هیتر موشکی یا جت هیتر ها یکی از شیوه های نوین گرمایش در جهان می باشند و در دو مدل اگزوز دار و بدون اگزوز تولید می شوند. قیمت مناسب و بازدهی بالای این هیتر ها مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. شعله ایجاد شده در کوره پس از برخورد به سطوح دیگ و گرم کردن آن ها به درون سالن وارد می شوند و تمامی انرژی حاصل از سوختن گازوئیل یا گاز را به سالن منتقل می کنند. در ادامه این حرکت فن محوری با راه اندازی مستقیم (Direct Drive) در پشت سیستم ،هوای خنک را از بیرون می گیرد و پس از برخورد این هوا با کوره دمای آن بالا رفته و وارد سالن می شود. بدین گونه تمامی انرژی تولید شده از احتراق به سالن وارد می شود و می توان مدعی بازدهی 100 در صدی در این نوع هیترها شد. جت هیتر های موشکی شرکت در دو مدل اگزوز دار و بدون اگزوز می باشد و هر مدل مناسب استفاده در سالن های متفاوت میباشد. موارد استفاده : مرغداری ها دامداری ها گلخانه ها سالنهای صنعتی پروژه های ساخ

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
ipak.y@yahoo.com
۱۲۲۲

توضیحات

تمامی انرژی تولید شده از احتراق به سالن وارد می شود و می توان مدعی بازدهی 100 در صدی در این نوع هیترها شد.

هیتر موشکی یا جت هیتر ها یکی از شیوه های نوین گرمایش در جهان می باشند و در دو مدل اگزوز دار و بدون اگزوز تولید می شوند.

قیمت مناسب و بازدهی بالای این هیتر ها مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. شعله ایجاد شده در کوره پس از برخورد به سطوح دیگ و گرم کردن آن ها به درون سالن وارد می شوند و تمامی انرژی حاصل از سوختن گازوئیل یا گاز را به سالن منتقل می کنند. در ادامه این حرکت فن محوری با راه اندازی مستقیم (Direct Drive) در پشت سیستم ،هوای خنک را از بیرون می گیرد و پس از برخورد این هوا با کوره دمای آن بالا رفته و وارد سالن می شود. بدین گونه تمامی انرژی تولید شده از احتراق به سالن وارد می شود و می توان مدعی بازدهی 100 در صدی در این نوع هیترها شد. جت هیتر های موشکی شرکت در دو مدل اگزوز دار و بدون اگزوز می باشد و هر مدل مناسب استفاده در سالن های متفاوت میباشد.

موارد استفاده :

مرغداری ها

دامداری ها

گلخانه ها

سالنهای صنعتی

پروژه های ساختمانی

پروژه های راه سازی

سالنهای ورزشی

استخرها

و ...

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.