سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تصفیه هوا , تصفیه آب , تصفيه فاضلاب , پکیج تصفیه فاضلاب , تصفیه فاضلاب خانگی , تصفیه فاضلاب کشتارگاه گاو , تصفيه فاضلاب کشتارگاه گوسفند, تصفیه فاضلاب الکل سازی , تصفیه فاضلاب رنگرزی ,

شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات مشاوره،طراحی،اجرا و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلاب کارخانجات قند، تصفیه فاضلاب صنایع سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی. آب مصرفی در صنایع دارویی علاوه بر استفاده در ترکیبات مواد، بویلرها، تهویه و چیلرها، جهت شستشوی تجهیزات و سالن های تولید نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فاضلاب تولیدی در این صنایع اغلب در نتیجه شستشو حاصل می گردد. کیفیت فاضلاب تولیدی با توجه به نوع تولیدات متفاوت است اما یک وجه اشتراک بین همه این پساب ها وجود دارد. این نقطه اشتراک در حقیقت میزان آلودگی شیمیایی فاضلاب است که در علم تصفیه تحت عنوان COD شناخته می شود. بررسی فاضلاب های تولیدی صنایع دارویی حاکی از آن است که میزان COD محلول در این پساب ها معمولا بسیار زیاد بوده و اکثرا از نوع دیرتجزیه پذیر به لحاظ زیستی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تصفیه فاضلاب داروسازی

تصفیه فاضلاب داروسازی

تصفیه فاضلاب داروسازی
اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، مجتمع اداری عقیق 4 ، طبقه سوم واحد15

absanco@yahoo.com
۶۸۲۱

توضیحات
شرکت آبسان سازه آپادانا آماده همکاری با شرکتها و صنایع مختلف به منظور خدمات مشاوره،طراحی،اجرا و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهری و صنعتی می باشد. تصفیه فاضلاب صنعت لبنی، تصفیه فاضلاب صنعت دارویی و غذایی، تصفیه فاضلاب دامداری و کشتارگاه، تصفیه فاضلاب نساجی، تصفیه فاضلاب پتروشیمی، تصفیه فاضلاب صنایع شوینده و پاک کننده، تصفیه فاضلاب کارخانجات قند، تصفیه فاضلاب صنایع سوسیس و کالباس و فرآورده های گوشتی.
آب مصرفی در صنایع دارویی علاوه بر استفاده در ترکیبات مواد، بویلرها، تهویه و چیلرها، جهت شستشوی تجهیزات و سالن های تولید نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فاضلاب تولیدی در این صنایع اغلب در نتیجه شستشو حاصل می گردد. کیفیت فاضلاب تولیدی با توجه به نوع تولیدات متفاوت است اما یک وجه اشتراک بین همه این پساب ها وجود دارد. این نقطه اشتراک در حقیقت میزان آلودگی شیمیایی فاضلاب است که در علم تصفیه تحت عنوان COD شناخته می شود. بررسی فاضلاب های تولیدی صنایع دارویی حاکی از آن است که میزان COD محلول در این پساب ها معمولا بسیار زیاد بوده و اکثرا از نوع دیرتجزیه پذیر به لحاظ زیستی می باشند. به عنوان مثال در صنایع تولید الکل، با توجه به اینکه از موادی مانند ملاس جهت تولید الکل استفاده می شود، میزان COD حتی به mg/l 100000 هم می رسد. همچنین در مراکز تولید واکسن با توجه به استفاده از عوامل بیماریزا جهت تولید محصولات، بایستی حتماً پساب خروجی قبل از دفع به خوبی ضدعفونی گردد.
آدرس:اصفهان، سپاهان شهر، بلوار غدیر، مجتمع اداری عقیق 4، طبقه سوم واحد 15
www.absanco.com
absansaze@gmail.com
موبایل:09133375200
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی تبریز اردبیل سنندج زنجان 
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی قزوین ارومیه قم همدان اراک
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی ایلام خرم آباد اصفهان رشت
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی شهرکرد اهواز یاسوج شیراز
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی بوشهر کرمان زاهدان یزد
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی مشهد سمنان گرگان تهران
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی کرج کرمانشاه ساری بجنورد
تصفیه فاضلاب صنایع دارویی بیرجند بندرعباس

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.