سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- toosco,پالایه سازان فرایند توس, توسکو, فیلتر اب, فیلتر تصفیه اب, تصفیه آب, تصفیه آب در مشهد, دستگاه تصفیه آب, فیلتر مینرال توسکو,

این فیلتر به شکل کپسولی، پر شده از دانه های مواد معدنی بوده و معمولا دارای پوسته ای به رنگ زرد و شفاف و بی رنگ و برخی رنگ های دیگر است. ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود. مشخصات ظاهری: رنگ پوسته: زرد، قرمز، آبی و شفاف ویژگی ها : کیفیت در تمیزی آب مصرفی را بهبود می بخشد. موادی همچون کلسیم،منیزیم،سدیم و پتاسیم که برای سلامتی لازم است به آب اضافه می کند. موجب حذف مواد شیمیایی و باکتری ها از آب می گردد. کاربردها : فیلتر های مینرال ( معدنی ، قلیایی، کلسیمی ) که در تصفیه آب های چند مرحله ای استفاده می شوند، بیشتر به خاطر خنثی کردن آب های اسیدی خروجی از دستگاه تصفیه بکار میروند که در آنها بدلیل حذف مواد معدنی از آب، تعادلPH برهم خورده است. توضیحات کلسیم – یک ماده معدنی اساسی برای ساختمان دندان ها و استخوان ها بوده و جهت تنظیم ضربان قلب طبیعی و سالم ضروری می باشد. منیزیم – در بیش از ۳۰۰ فرآیند بیوشیمیایی داخل بدن انسان سهیم بوده و فاکتور اصلی تصمیم گیرنده در سیستم گر

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فیلتر های مینرال

فیلتر های مینرال

فیلتر های مینرال
مشهد- جاده کلات - شهرک صنعتی مشهد- کوشش 12 - قطعه 46

info@palayesazan.com
۲۳۸۲

توضیحات

این فیلتر به شکل کپسولی، پر شده از دانه های مواد معدنی بوده و معمولا دارای پوسته ای به رنگ زرد و شفاف و بی رنگ و برخی رنگ های دیگر است. ظرفیت تصفیه آب با واحد لیتر یا گالن روی آن درج می شود و معمولا هر یک سال یکبار با میزان مصرف متوسط یک خانوار تعویض می شود.
مشخصات ظاهری:
رنگ پوسته: زرد، قرمز، آبی و شفاف
ویژگی ها :
کیفیت در تمیزی آب مصرفی را بهبود می بخشد.
موادی همچون کلسیم،منیزیم،سدیم و پتاسیم که برای سلامتی لازم است به آب اضافه می کند.
موجب حذف مواد شیمیایی و باکتری ها از آب می گردد.
کاربردها :
فیلتر های مینرال ( معدنی ، قلیایی، کلسیمی ) که در تصفیه آب های چند مرحله ای استفاده می شوند، بیشتر به خاطر خنثی کردن آب های اسیدی خروجی از دستگاه تصفیه بکار میروند که در آنها بدلیل حذف مواد معدنی از آب، تعادلPH برهم خورده است.
توضیحات

کلسیم – یک ماده معدنی اساسی برای ساختمان دندان ها و استخوان ها بوده و جهت تنظیم ضربان قلب طبیعی و سالم ضروری می باشد.

منیزیم – در بیش از ۳۰۰ فرآیند بیوشیمیایی داخل بدن انسان سهیم بوده و فاکتور اصلی تصمیم گیرنده در سیستم گردش خون و ایمنی بدن می باشد و مانع بیماری های کلیوی و سرطان می گردد.

سدیم – کنترل نمودن جذب و نگهداری آب بدن را برعهده دارد و همچنین تعدیل کننده عالی خون و تنظیم کننده PH می باشد.

این فیلتر جهت بهبود کیفیت آب استفاده می شود. بدین صورت که مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی انسان مانند کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و سایر مواد معدنی که در آبهای معدنی به آسانی یافت می شود، به آب افزوده می شود.

آب معدنی تولید شده پس از فیلتر مینرال دارای مواد معدنی کاملا متعادل و متناسب با نیاز بدن می باشد . مواد مینرال استفاده شده در تایوان تولید شده است.

کلسیم: اصلی ترین ماده معدنی تشکیل دهنده استخوانها و دندانها می باشد. این ماده در هضم مناسب و همچنین تنظیم ضربان قلب با اثر بر عروق و ماهیچه های آن موثر می باشد.

منیزیم: ماده تشکیل دهنده در بیش از ۳۰۰ فرایند بیوشیمیایی در بدن انسان بوده و عامل موثر دز سیستم ایمنی و جریان خون می باشد. همچنین این ماده معدنی از تصلب شرایین و سرطان جلوگیری می کند.

سدیم: جهت کنترل جذب آب و متعادل نمودن PH بدن می باشد.

اگرچه جذب روزانه املاح موجود در آب تاثیر عمده ای بر فرایندهای فیزیولوژیکی بدن انسان ندارد اما املاح موجود در آب را می توان به املاح موجود در غذاهای روزانه افزود.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.