سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- پالایه سازان فرایند توس, توسکو, فیلتر اب, فیلتر تصفیه اب, تصفیه آب, تصفیه اب در مشهد, دستگاه تصفیه آب, فیلتر پست کربن, فیلتر پست کربن توسکو,

فیلترهای پست کربن به شکل کپسولی، پر شده از دانه های کربن فعال دانه ای (گرانول ، زغال اکتیو) بوده و در دستگاه هایی با فرآیند اسمز معکوس بعنوان فیلتر مرحله پنجم و بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین برده و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ، بو و طعم نامطبوع آب می‌شود زمان تعویض آن به مدت زمان سپری شده از بکارگیری و میزان مصرف آب بستگی دارد این کارتریج یک‌بار مصرف بوده و بعد از انسداد منافذ کربن فعال باید تعویض گردد و زمان آن بر اساس میزان مصرف آب به واحد گالن روی فیلتر درج گردیده است. به طور معمول عمر آن را در حالت مصرف عادی دوازده ماه در نظر می‌گیرند. در یک طرف این کارتریج یک فلش جهت دار قرار دارد که در هنگام نصب باید به این امر دقت گردد که جهت مسیر ورود و خروج آب در جهت فلش قرار گیرد. این فیلتر به عنوان فیلتر مرحله پنجم نیز نامیده می‌شود. ویژگی ها : – از بین بردن رسوبات – کاهش طعم و بوی آب و حذف کلر و سایر آلاینده های شیمیایی کاربردها : – فرآیند اسمز معکوس &ndas

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فیلتر پست کربن

فیلتر پست کربن

فیلتر پست کربن
مشهد- جاده کلات - شهرک صنعتی مشهد- کوشش 12 - قطعه 46

info@palayesazan.com
۷۱۳۳

توضیحات

فیلترهای پست کربن به شکل کپسولی، پر شده از دانه های کربن فعال دانه ای (گرانول ، زغال اکتیو) بوده و در دستگاه هایی با فرآیند اسمز معکوس بعنوان فیلتر مرحله پنجم و بعد از مخزن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین برده و همچنین باعث شفافیت و از بین رفتن رنگ، بو و طعم نامطبوع آب می‌شود زمان تعویض آن به مدت زمان سپری شده از بکارگیری و میزان مصرف آب بستگی دارد این کارتریج یک‌بار مصرف بوده و بعد از انسداد منافذ کربن فعال باید تعویض گردد و زمان آن بر اساس میزان مصرف آب به واحد گالن روی فیلتر درج گردیده است. به طور معمول عمر آن را در حالت مصرف عادی دوازده ماه در نظر می‌گیرند. در یک طرف این کارتریج یک فلش جهت دار قرار دارد که در هنگام نصب باید به این امر دقت گردد که جهت مسیر ورود و خروج آب در جهت فلش قرار گیرد. این فیلتر به عنوان فیلتر مرحله پنجم نیز نامیده می‌شود.
ویژگی ها :
– از بین بردن رسوبات
– کاهش طعم و بوی آب و حذف کلر و سایر آلاینده های شیمیایی
کاربردها :
– فرآیند اسمز معکوس
– یخچال ها و فریزرها و یخ ساز ها
– بستنی ساز ها
سایر موارد :
فیلترهای پست کربن بدلیل داشتن گرانول کربن اکتیو گیاهی از جنس پوسته نارگیل قابلیت حذف بو و مزه نامطبوع آب و همچنین حذف کلر از آب را داراست تمامی فیلترهای پست کربن دارای بدنه و کپ مقاوم از جنس پلی پروپیلن تزریقی و فیلتر ورودی و خروجی برای حذف ذرات معلق در فیلتر می باشد. فشار قابل تحمل این فیلتر برابر ۱۲۵ psi یا ۸ bar می باشد. همچنین این فیلتر دارای اتصال ¼” می باشد.
فیلترهای پست کربن انتخاب ایده ال برای کاربرد در سیستمهای RO، زیر سینک، یخ سازها و صنایع غذایی می باشد.
– جهت کاهش بو و مزه بد و حذف کلر
– بدنه مستحکم با قابلیت تحمل فشار تا ۱۲۵ psi یا ۸ bar
– دارای پیش فیلتر و پس فیلتر
هشدار: در مصارف آب آشامیدنی، هیچگاه از فیلتر پست کربن زمانی که آب دارای آلودگی میکروبی یا عدم گندزدایی کافی است، استفاده نشود.
توجه:کارتریجها دارای حاوی مقداری ذرات ریز ( پودر بسیار ریز) می باشد، پس از نصب و قبل استفاده در دستگاه، باید با آب کافی جهت زدودن اثر ذرات ریز شستشو انجام گردد.
در صورتیکه بصورت متناوب و روزانه از آب دستگاه تصفیه استفاده نمی شود بایستی ۱۰ ثانیه پیش از استفاده از آب برای مصارف پخت و آشامیدن، آب بایستی دور ریخته شود.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.