سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- جوشکاری,تورچ,ترافیمتر,مانومتر,

صنایع بهجوش آریا با همکاری شرکت ترافيمت ايتالياو با استفاده از متخصصین و تجهیزات موجود در کشور موفق به تولید تورچ‌های جوشکاری MIG/MAG بر اساس استاندارد EN60974-7 گردیده است.   تورچ‌های ساخت شرکت صنایع بهجوش آریا ضمن رقابت با نمونه‌های اروپایی و تأیید توسط مصرف کنندگان داخلی به کشور عراق و چند کشور آسیای میانه صادر گردیده است. همچنین کلیه تورچ‌ها و تجهیزات ساخت این شرکت در برابر عیوب ناشی از ساخت و مونتاژ گارانتی بوده و این شرکت تأمین قطعات مصرفی و خدمات پس از فروش این تورچ‌ها را تضمین می‌نماید....   این شرکت دارای توانایی تولید انواع تخصصی تورچ‌های MIG/MAG، تیگ و پلاسما و تجهیزات اتوماسیون بوده و همواره با کمک و راهنمایی‌های دوستان صنعتگر تلاش دارد قدم‌های مناسبی در راستای توسعه صنعت کشور بردارد.  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
جوشکاری

جوشکاری

جوشکاری
اصفهان خیابان بهارستان شرقی

behjooshearia@gmail.com
۱۱۲۱

توضیحات

صنایع بهجوش آریا با همکاری شرکت ترافيمت ايتالياو با استفاده از متخصصین و تجهیزات موجود در کشور موفق به تولید تورچ‌های جوشکاری MIG/MAG بر اساس استاندارد EN60974-7 گردیده است.

 

تورچ‌های ساخت شرکت صنایع بهجوش آریا ضمن رقابت با نمونه‌های اروپایی و تأیید توسط مصرف کنندگان داخلی به کشور عراق و چند کشور آسیای میانه صادر گردیده است. همچنین کلیه تورچ‌ها و تجهیزات ساخت این شرکت در برابر عیوب ناشی از ساخت و مونتاژ گارانتی بوده و این شرکت تأمین قطعات مصرفی و خدمات پس از فروش این تورچ‌ها را تضمین می‌نماید....

 

این شرکت دارای توانایی تولید انواع تخصصی تورچ‌های MIG/MAG، تیگ و پلاسما و تجهیزات اتوماسیون بوده و همواره با کمک و راهنمایی‌های دوستان صنعتگر تلاش دارد قدم‌های مناسبی در راستای توسعه صنعت کشور بردارد.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.