سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سمپاشی,حذف سم پاشی, سمپاشی سوسک و موش ساس, شرکت سم پاشی,شرکت سمپاشی,سوسک کش, موش کش, ساس کش,مبارزه با سوسک,

شرکت تخصصی سم پاشی با مجوز وزارت بهداشت(مبارزه با ساس، سوسک، موش، عقرب، رتیل، عنکبوت و تمامی بندپایان )   سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی ) تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است.  متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث سونامی سرطان در جوامع شود. دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد. http://sampashii.blog.ir/ لینک مورد نظر

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
سم پاشی تضمینی دفترکار ، منازل و رستوران , ...

سم پاشی تضمینی دفترکار ، منازل و رستوران , ...

سم پاشی تضمینی دفترکار ، منازل و رستوران , ...
تهران خیابان پیامبر خیابان بهشت

anjomruzm@gmail.com
۵۰۶۸

توضیحات
شرکت تخصصی سم پاشی با مجوز وزارت بهداشت(مبارزه با ساس، سوسک، موش، عقرب، رتیل، عنکبوت و تمامی بندپایان )
 
سم پاشی توسط متخصصین دانشگاه علوم پزشکی تهران(حشره شناسی پزشکی )
تخصص همراه با تجربه در این امر مهم با توجه به در معرض خطر بودن افراد و اثرات زیان بار سموم از اهمیت بالایی برخوردار است. 
متاسفانه مصرف بی رویه سموم توسط افراد غیر متخصص و غیر علمی اثرات زیانباری بر روی انسان ها و محیط زیست آن ها داشته و عدم شناخت سموم و اثرات انها باعث مقاومت حشرات و بندپایان به سموم در محیط شده است که می تواند باعث سونامی سرطان در جوامع شود.
دقت داشته باشید از بین بردن حشرات و بندپایان فقط در این امر ملاک کار نمی باشد بحث نحوه صحیح استفاده از سموم با توجه به نوع محیط و افراد متفاوت می باشد.
http://sampashii.blog.ir/ لینک مورد نظر

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.