سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- شرکت معماری تهران, طراحی,دکوراسیون داخلی,طراحی و اجرا,نقشه,معماری,بهترین شرکت مهندسی,اکیپ اجرایی,

شرکت فرا طرح اسپرسا در سال 1385 در رشته معماري ومهندسی تاسیس و وارد عرصه ساخت و ساز  کشور شد . سعي و تلاش شرکت افزايش بهره وري همراه با توسعه امکانات سخت افزاري و نرم افزاري و نيز انجام اصولي و کارشناسي کليه پروژه ها با استفاده از امکانات ودانش نيروي متخصص وانجام کار بصورت گروهی برای پایین آوردن ضریب خطا و ارائه کارهای عامه پسند بوده است . اکنون شرکت  دارای  دو شعبه در ایران میباشد که شعبه اصلی در  استان تهران و  شعبه دوم در شهر تبریز آماده ارائه خدمات معماری و عمرانی به هموطنان عزیز و کارفرمایان عرصه ساخت و ساز در سراسر کشور می باشد. خدمات ما: َطراحی معماری شامل: مطالعات اولیه ، فاز (1) و فاز (2) و طراحی محوطه طراحی و اجرای دکوراسیون فضاهای اداری تجاری -مسکونی و تفریحی مرمت و نوسازی طراحی و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک با پنل های گچی،  نمای کامپوزیت آلومینیوم ،نمای HPL ، نمای ترموود ونمای سنگی کلاسیک نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی تامین مصالح و نیروی انسانی متره و برآورد پروژه های ساختمانی طراحی و اجرای

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
شرکت فنی مهندسی و معماری اسپرسا

شرکت فنی مهندسی و معماری اسپرسا

شرکت فنی مهندسی و معماری اسپرسا
تهران شهرک غرب-خ سپهر

info@espersa.net
۱۲۷۶

توضیحات

شرکت فرا طرح اسپرسا در سال 1385 در رشته معماري ومهندسی تاسیس و وارد عرصه ساخت و ساز  کشور شد .

سعي و تلاش شرکت افزايش بهره وري همراه با توسعه امکانات سخت افزاري و نرم افزاري و نيز انجام اصولي و کارشناسي کليه پروژه ها با استفاده از امکانات ودانش نيروي متخصص وانجام کار بصورت گروهی برای پایین آوردن ضریب خطا و ارائه کارهای عامه پسند بوده است .

اکنون شرکت  دارای  دو شعبه در ایران میباشد که شعبه اصلی در  استان تهران و  شعبه دوم در شهر تبریز آماده ارائه خدمات معماری و عمرانی به هموطنان عزیز و کارفرمایان عرصه ساخت و ساز در سراسر کشور می باشد.

خدمات ما:

َطراحی معماری شامل: مطالعات اولیه ، فاز (1) و فاز (2) و طراحی محوطه

طراحی و اجرای دکوراسیون فضاهای اداری تجاری -مسکونی و تفریحی

مرمت و نوسازی

طراحی و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک با پنل های گچی،  نمای کامپوزیت آلومینیوم ،نمای HPL ، نمای ترموود ونمای سنگی کلاسیک

نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی

تامین مصالح و نیروی انسانی

متره و برآورد پروژه های ساختمانی

طراحی و اجرای کلیه پروژه های عمرانی (ساختمان و راه)-محوطه سازی

معرفی اکیپ های اجرایی متخصص و مجرب

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.