سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- چاپ نایلون تبلیغاتی,قیمت نایلون و نایلکس,دستگاه چاپ روی نایلون ,چاپ نایلون در تهران,فروش نایلون و نایلکس,قیمت نایلون دسته دار,نایلون شرینگ,پاکت بسته بندی ,پاکت بسته بندی حبوبات ,

شرکت ایرانفلکسو تولید کننده انواع : نایلون دسته موزی در سایزها و طرح های متنوع:این نایلون ،نایلونی شیک و به صرفه است ولی از استقامت کمتری نسبت به محصولات دسته رکابی برخوردار است و بیشتر موارد مصرف آن در داروخانه ها ،تبلیغات نمایشگاهی و فروشگاه های پوشاک و...است. این نایلون در انواع سایز و دو نوع بغل دوخت ته کاست دار و ته دوخت بغل کاست دار تولید میشود. نایلون دسته رکابی:تولید این نایلون در رنگ های مختلف انجام میشود و شامل استقامت بالایی در تحمل وزن دارد این نایلون در فروشگاه های زنجیره ای ،میوه و تره بار ،شیرینی فروشی ها و فروشگاه های خشکبار و حبوبات و... مصرف میشود. نایلون دسته تقویت:نایلون دسته تقویت در طرح های مختلف و ابعاد متنوع و دو نوع بغل دوخت ساده و ته کاست دار تولید میشود.دسته ی این نایلون از داخل طراحی و تقویت شده است به همین دلیل استقامت بیشتری نسبت به محصولات دسته موزی دارد. نایلون دسته ی بندی:این نایلون در سایزها ی متنوع و انواع بغل دوخت ساده ی ته کاست دار و ته دوخت بغل کاست دار تولید میشود. این نایلون به جهت کیفیت و حجم دهی بالا بیشتر در صنف پوشاک و تبلی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تولید کننده انواع نایلون دسته دار چاپی و تبلیغاتی

تولید کننده انواع نایلون دسته دار چاپی و تبلیغاتی

تولید کننده انواع نایلون دسته دار چاپی و تبلیغاتی
تهران - پل چوبی - خیابان انقلاب - کوچه پرنیان - پلاک بیست و دو

info@iranflexo.com
۲۳۰۶

توضیحات

شرکت ایرانفلکسو تولید کننده انواع :

نایلون دسته موزی در سایزها و طرح های متنوع:این نایلون ،نایلونی شیک و به صرفه است ولی از استقامت کمتری نسبت به محصولات دسته رکابی برخوردار است و بیشتر موارد مصرف آن در داروخانه ها ،تبلیغات نمایشگاهی و فروشگاه های پوشاک و...است. این نایلون در انواع سایز و دو نوع بغل دوخت ته کاست دار و ته دوخت بغل کاست دار تولید میشود.

نایلون دسته رکابی:تولید این نایلون در رنگ های مختلف انجام میشود و شامل استقامت بالایی در تحمل وزن دارد این نایلون در فروشگاه های زنجیره ای ،میوه و تره بار ،شیرینی فروشی ها و فروشگاه های خشکبار و حبوبات و... مصرف میشود.

نایلون دسته تقویت:نایلون دسته تقویت در طرح های مختلف و ابعاد متنوع و دو نوع بغل دوخت ساده و ته کاست دار تولید میشود.دسته ی این نایلون از داخل طراحی و تقویت شده است به همین دلیل استقامت بیشتری نسبت به محصولات دسته موزی دارد.

نایلون دسته ی بندی:این نایلون در سایزها ی متنوع و انواع بغل دوخت ساده ی ته کاست دار و ته دوخت بغل کاست دار تولید میشود. این نایلون به جهت کیفیت و حجم دهی بالا بیشتر در صنف پوشاک و تبلیغات نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد .

نایلون دسته پانچ:این نایلون هم مانند نایلون دسته موزی است که به

 

دسته پانچ نبز معروف است.

09217003719

02177520196

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.