سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طراحی سایت,طراحی وب سایت,فروشگاه آنلاین,فروشگاه اینترنتی,سایت دانلود,سایت موزیک,سایت تجاری, سایت شخصی, سایت خبری,

طراحی سایت با قالب آماده وردپرس حتما سایتهای معروف، بزرگ یا معتبری را دیده اید که با هزینه های چند میلیون یا چند ده میلیون تومانی ساخته شده اند. علت این هزینه ی بالا، طراحی سایت با کد نویسی و برنامه نویسی میباشد که هم زمانی بین 1 الی چند ماه نیاز دارد و هم تامین هزینه های جاری شرکتهای طراحی سایت مانند حقوق کارمندان، قبوض خدماتی،مالیات و عوارض و... از این طریق انجام میشود. در حالیکه طراحی سایت توسط اشخاص و با قالب آماده یعنی بدون کدنویسی، هم زمان 2 روزه الی نهایتا 1 ماهه را نیاز دارد و هم هزینه ای بسیار پایینتر را دارد، چون شرکت و کارمندانی ندارند که بخواهند خرج و مخارجشان را از شما بگیرند. برخی از نمونه کارهای بنده که بین 2 روز الی 2 هفته زمان برده اند و هزینه ی طراحی و ساختشان (با احتساب هاست و دامنه ی 1 ساله) بین 450 هزار تومان الی 1 میلیون تومان بوده است را مشاهده بفرمایید: www.arzantag.com www.poozhangparvazi.com www.classic1388.com تماس با: 09356652255 moradi.mehdi107@gmail.com https://telegram.me/Mehdifighter_Pc

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طراحی سایت شیک و ارزان

طراحی سایت شیک و ارزان

moradi.mehdi107@gmail.com
۱۸۸۷

توضیحات

طراحی سایت با قالب آماده وردپرس

حتما سایتهای معروف، بزرگ یا معتبری را دیده اید که با هزینه های چند میلیون یا چند ده میلیون تومانی ساخته شده اند. علت این هزینه ی بالا، طراحی سایت با کد نویسی و برنامه نویسی میباشد که هم زمانی بین 1 الی چند ماه نیاز دارد و هم تامین هزینه های جاری شرکتهای طراحی سایت مانند حقوق کارمندان، قبوض خدماتی،مالیات و عوارض و... از این طریق انجام میشود.
در حالیکه طراحی سایت توسط اشخاص و با قالب آماده یعنی بدون کدنویسی، هم زمان 2 روزه الی نهایتا 1 ماهه را نیاز دارد و هم هزینه ای بسیار پایینتر را دارد، چون شرکت و کارمندانی ندارند که بخواهند خرج و مخارجشان را از شما بگیرند.

برخی از نمونه کارهای بنده که بین 2 روز الی 2 هفته زمان برده اند و هزینه ی طراحی و ساختشان (با احتساب هاست و دامنه ی 1 ساله) بین 450 هزار تومان الی 1 میلیون تومان بوده است را مشاهده بفرمایید:

www.arzantag.com

www.poozhangparvazi.com

www.classic1388.com

تماس با: 09356652255

moradi.mehdi107@gmail.com

https://telegram.me/Mehdifighter_Pc

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.