سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- هلو,نرم افزار,سراج سبز,حسابداری,آموزش,سخت افزار,

نرم افزارهای مالی یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها می باشد. این نرم افزارها دارای امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشات متنوع و ... می باشد. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزارهای هلو را به پرکاربرترین نرم افزار مالی کشور تبدیل کرده است. این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد. شرکت سراج سبز نماینده برتر نرم افزار هلو در زمینه فروش نرم افزار ، پشتیبانی ، آموزش و خدمات شبکه ای فعالیت می کند و با دستا ورد های جدید به زودی از هر کجا می توانید خدمات و پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.     در کنار شما هستیم  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو
خیابان قائم مقام، کوچه دهم، پلاک 10، واحد11

serajsabz@gmail.com
۱۲۹۹

توضیحات

نرم افزارهای مالی یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها می باشد. این نرم افزارها دارای امکانات بیشماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشات متنوع و ... می باشد. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزارهای هلو را به پرکاربرترین نرم افزار مالی کشور تبدیل کرده است. این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.

شرکت سراج سبز نماینده برتر نرم افزار هلو در زمینه فروش نرم افزار ، پشتیبانی ، آموزش و خدمات شبکه ای فعالیت می کند و با دستا ورد های جدید به زودی از هر کجا می توانید خدمات و پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.
 

 

در کنار شما هستیم

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.