سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ویندوز اورجینال,لایسنس ویندوز,ویندوز سرور,خرید ویندوز 10,نمایندگی مایکروسافت,ویندوز سرور 2012,ویندوز 8,1 اورجینال,ویندوز 7 اورجینال,

ویندوز سرور (Windows Server) یک سیستم‌ عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت مایکروسافت و برای سرور است. مهمترین ویژگی این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی رابط کاربری جدید مترو است. از ویندوز سرور در واقع برای راه اندازی سرویس های مختلف و ارائه آنها به کاربران استفاده میشود.   آی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های تمامی نسخه های (اصل) اوریجینال ویندوز سرور 2012, 2008, 2016 را با 30 تا 50 درصد تخفیف اعلام میدارد.   نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری: 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشورهای همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 و 2012

لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 و 2012

لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 و 2012
تهران - خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20

iranmicrosoftpartner@gmail.com
۶۸۲۱

توضیحات

ویندوز سرور (Windows Server) یک سیستم‌ عامل از خانواده مایکروسافت ویندوز و از گروه ویندوز سرور تولید شده از شرکت مایکروسافت و برای سرور است. مهمترین ویژگی این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی رابط کاربری جدید مترو است. از ویندوز سرور در واقع برای راه اندازی سرویس های مختلف و ارائه آنها به کاربران استفاده میشود.

 

آی تی ریسرچز فروش ویژه لایسنس های تمامی نسخه های (اصل) اوریجینال ویندوز سرور 2012, 2008, 2016 را با 30 تا 50 درصد تخفیف اعلام میدارد.

 

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری: 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشورهای همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

 

اطلاعات بیشتر: http://www.microsoftofficial.com

 

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیز توسط مایکروسافت ارایه شود.

 

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

 

نحوه خرید به صورت آنلاین: مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه (محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند.)

 

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.

 

لیست برخی از نسخه ها:

لایسنس Retail - مادام العمر - یک سخت افزار - فعالسازی به دفعات

Windows Web Server 2008 - ویندوز وب سرور 2008

Windows Server 2008 R2 Standard - ویندوز سرور 2008 استاندارد

Windows Server 2008 R2 Enterprise - ویندوز سرور 2008 انترپرایز

Windows Server 2008 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2008 دیتا سنتر

Windows Server 2008 Remote Desktop CAL-20 user

Windows Server 2012 R2 Essentials - ویندوز سرور 2012 اسنشیالز

Windows Server 2012 R2 Standard - ویندوز سرور 2012 استاندارد

Windows Server 2012 Datacenter - ویندوز سرور 2012 دیتا سنتر

Windows Server 2012 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2012 دیتا سنتر

Windows Server 2012 Remote Desktop CAL-50 user

Windows Server 2016 R2 Essentials - ویندوز سرور 2016 اسنشیالز

Windows Server 2016 R2 Standard - ویندوز سرور 2016 استاندارد

Windows Server 2016 Datacenter - ویندوز سرور 2016 دیتا سنتر

Windows Server 2016 R2 Datacenter - ویندوز سرور 2016 دیتا سنتر

 

لینک توضیحات محصول:

http://itresearches.ir/2012-2008-windows-server-لایسنس-نسخه-اصلی-اوریجینال

 

لازم به ذکر است تخفیف محاسبه شده براساس قیمت مصوب محصولات در فروشگاه رسمی مایکروسافت محاسبه شده است.

 

برخي از مزاياي استفاده از نسخه هاي اصلي محصولات مايکروسافت:

1. پايداري بيشتر در مقايسه با نسخه هاي جعلي

2. امنيت بيشتر در مقابل بدافزارها و حملات

3. امکان دريافت بروز رساني ها به صورت واقعي

4. پشتيباني مايکروسافت

5. امکان استفاده هميشگي از جواز ويندوز

6. دريافت نرم افزازهاي کاربردي از مايکروسافت که نياز به ويندوز اصل (Windows Genuine) دارند.

7. امکان استفاده هميشگي از جواز ويندوز

8. توانايي تشخيص و عيب يابي بوسيله مرکز اعمال Action Center

9. بدون نياز به تعويضهاي مکرر سيستم عامل نسبت به نمونه کپي

10. کارايي و سرعت کامپيوتر شما افزايش محسوسي پيدا خواهد کرد.

 

ویندوز سرور 2016

Windows Server 2016 یک سیستم عامل برای سرورها است که توسط ماکروسافت بعنوان شاخه ای از خانواده Windows NT توسعه داده شده است. این سیستم عامل همزمان با ویندوز 10 توسعه داده شد. اولین نسخه پیشنمایش (Technical Preview) در 1 اکتبر 2014 به همراه نسخه پیش نمایشی از System Center رونمایی شد. این سیستم عامل بطور همزمان با ویندوز 10 منتشر نشد که دلیلش عدم عرضه 3 سیستم عامل بطور همزمان از سوی مایکروسافت بود.

 

برخی از قابلیت ها و نرم افزار های این نسخه:

Active Directory Federation Services: امکانی برای پیکربندی AD FS برای تائید اعتبار کاربران و ذخیره آن در دایرکتوری non-AD. سازگاری با دایرکتوری ها Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) و پایگاه داده SQL

 

Windows Defender: یک برنامه Antimalware است که بطور پیش فرض روی ویندوز سرور نصب و فعال شده است و بدون GUI کار میکند که این امرکارکرد سیستم عامل را بالا برده است.

 

Remote Desktop Services: این برنامه از OpenGL 4.4 و Open Cl 1.1 پشتیبانی میکند که عملکرد و پایداری آن را بسیار بهبود بخشیده است.

 

شرکت رایان‌ نت سهامی خاص (نمایندگی رسمی آی‌تی ریسرچز) به عنوان همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران لایسنس‌های اصلی تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت شامل سیستم عامل‌های ویندوز و مجموعه آفیس و همچنین نرم‌افزار‌های تخصصی و سازمانی مایکروسافت از جمله ویندوز سرور و ویژوال استودیو را بدون واسطه ارائه می‌کند.

 

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری‌شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

 

شرکت رایان نت سهامی خاص

نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران

021284282

 

http://microsoftpersia.com/ms-products/لایسنس-اورجینال-windows-server-اصلی

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.