سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی,طرح توجیهی گاردریل کامپوزیتی,دانلود طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی,دانلود طرح توجیهی,گاردریل کامپوزیتی,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی,طرح,تولید گاردریل کامپوزیتی, تولید گاردریل کامپوزیتی,

صنعت حمل و نقل ·         حمل و نقل ریلی: استفاده از محصولات کامپوزیتیدر صنعت حمل و نقل ریلی ضمن کاهش هزینه های نگهداری , آسایش و آرامش مسافران را در طول سفر با وسائل نقلیه تضمین می کند. ·         صنایع دریایی:سبکی, مقادم بودن دربرابر خوردگی, انعطاف پذیری بالا در طراحی از مزایای محصولات کامپوزیتی در صنایع حمل و نقل می باشد. ·         صنایع هوا فضا: ورود کامپوزیتها در صنعت هوا فضا نیز بخاطر رفع تیازهای استثنایی و منحصر به فردی است که وجود داشت. یکی از محسوس ترین پارامترها در طراحی و ساخت هواپیما سبکی وزن در کنار استحکام خوب در وقابل تنشها و نیروهای وارده است که منجر به کاهش مصرف سوخت و افزایش بار مفید گردیده است. ·         حمل و نفل زمینی:با عنایت به روند روبه رشد جایگزینی مواد کانپوزیتی پایه پلیمری با مواد سنتی در صنایع خودروسازی جهان و با توجه به تکنولوژی پیشرفته

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی

طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی

طرح توجیهی تولید گاردریل کامپوزیتی
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۵۶۲

توضیحات

صنعت حمل و نقل

·         حمل و نقل ریلی: استفاده از محصولات کامپوزیتیدر صنعت حمل و نقل ریلی ضمن کاهش هزینه های نگهداری , آسایش و آرامش مسافران را در طول سفر با وسائل نقلیه تضمین می کند.

·         صنایع دریایی:سبکی, مقادم بودن دربرابر خوردگی, انعطاف پذیری بالا در طراحی از مزایای محصولات کامپوزیتی در صنایع حمل و نقل می باشد.

·         صنایع هوا فضا: ورود کامپوزیتها در صنعت هوا فضا نیز بخاطر رفع تیازهای استثنایی و منحصر به فردی است که وجود داشت. یکی از محسوس ترین پارامترها در طراحی و ساخت هواپیما سبکی وزن در کنار استحکام خوب در وقابل تنشها و نیروهای وارده است که منجر به کاهش مصرف سوخت و افزایش بار مفید گردیده است.

·         حمل و نفل زمینی:با عنایت به روند روبه رشد جایگزینی مواد کانپوزیتی پایه پلیمری با مواد سنتی در صنایع خودروسازی جهان و با توجه به تکنولوژی پیشرفته موجود در این واحد صنعتی , امکان تولید قطعات با مزایا و کاربردهایی که به صورت کامل در این طرح توجیهی آمده است وجود دارد.

·         صنعت ساختمان و لوازم بهداشتی:از دیگر خواص محصولات کامپوزیتی در بخش معماری, ساختمان و ساخت لوازم بهداشتی است که باعث استفاده از این محصولات در صنعت ساختمان شده است.

·         مصارف تفریحی:سبکی محصولات, استحکام بالا, ارزانی, زیبایی, سهولت و قابلیت بالا شکلدهی و... باعث شده است که این محصولات جایگاه خود را درصنایع ورزشی و تفریحی نیزپیدا کنند.

·         مصارف عمومی: انواع صندلی در استادیوم های ورزشی, کیوسکهای تلفن, قاپ پوشش کنتورهای برق, سقف ایستگاه های اتوبوس, بدنه چمدانهای بزرگ, نوع آنتنهای ماهواره, سطلهای زباله, کاسکتهای ایمنی انواعی از کاربرد محصولات درمصارف عمومی می باشد.

·         کاربردهای صنعتی:1- مقاومت بسیار بالای این صنعت در مقایسه با انواع ترموپلاستها(ABS,PVC,PP,PS) انواع ترموستاتها مانندپلی اورتانها , انواع لعابعا, سیمانها,کاشی های ضداسید, رنگهای اپوکسی, الاستومرها مانند(پوششهای لاستیکی چه از نوع چرم و چه ازنوع سخت مثل ابونیت)2-قابلیت کارکرد در محیط هایی مانند محیط اسیدسولفوریک تا غلظت 80% و دمای 100درجه سانتیگراد, آّ نمک اشباء شده تا دمای 100درجه سانتیگراد, بالاترین غلظت اسید کلریدریک یعنی 37% و دمای 82 درجه سانتیگراد, بالاترین غلظت کاستیک سودا یعنی 50% و دمای 100درجه سانتیگراد, هیپوکلرید سدیم تا علظت18% کلر فعال و دمای 85 درجه سانتیگراد 3- قابلیت بارگیری در دماهای بالاتر 4- حفظ چسبندگیعالی در مکانهایی که در معرض شوکهای فیزیکی و حرارتی هستند.

 

موارد مصرف و كاربرد

برای کاهش هزینه های خسارتی هنگام تصادف جاده ای, نیاز به محافظی می باشد که انرژی وارده را هدر دهد و علاوه برآن توانایی این را داشته باشد تا وسیله نقلیه منحرف شده را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.