سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS,طرح توجیهی,فیلم های چندلایه FFS,دانلود طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS,دانلود طرح توجیهی فیلم های چندلایه FFS,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS,طرح,تولید فیلم های چندلایه FFS, تولید فیلم های چندلایه FFS,

فیلم هایFFSبه مجموعه ای از فیلم های چندلایه پلیمری اطلاق میگردد که در آنها فرایند شکل دهی کیسه, پرکردن آن با مواد خارجی مورد نظر و بسته بندی آنها به طور اتوماتیک انجام میشود. لفظ FFS به ترتیب مخفف سه واژهSeal,Fill,Form می باشد.این فیلم اغلب از پلیمرهای پلی اتیلن, پلی پروپیلن تولید می شوند. به منظور تولید از سه یا بیشتر اکسترودر جهت تولید فیلم اولیه استفاده می شود.پس از تولید این فیلم, فیلم ها به صورت رول بسته بندی می شوند و به دستگاه بسته بندی فیلمFFS فرستاده می شود. در این دستگاه فیلم تخت توسط مکانیزم خاصی به صورت استوانه ای مدور که در آن هوا جریان دارد تبدیل می شود.امکان عبور مواد خارجی دیگر نظیرموادغذایی, مواد شیمیایی و هرگونه ماده که نیاز به بسته بندی دارد از درون این استوانه وجود دارد.این بدین معنی است که در حین شکل دهی فیلم(Form)امکان پرکردن فایل(Fill) این فیلم ها با مواد خارجی دیگر وجود دارد.در نهایت این فیلم ها توسط یک سیستم توزین در اندازه های مختلف به همراه مواد داخلی بسته بندی می شود(Seal). مزیت این فیلم ها امکان تولید آنها در ل

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS

طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS

طرح توجیهی تولید فیلم های چندلایه FFS
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۱۴۳

توضیحات

فیلم هایFFSبه مجموعه ای از فیلم های چندلایه پلیمری اطلاق میگردد که در آنها فرایند شکل دهی کیسه, پرکردن آن با مواد خارجی مورد نظر و بسته بندی آنها به طور اتوماتیک انجام میشود. لفظ FFS به ترتیب مخفف سه واژهSeal,Fill,Form می باشد.این فیلم اغلب از پلیمرهای پلی اتیلن, پلی پروپیلن تولید می شوند. به منظور تولید از سه یا بیشتر اکسترودر جهت تولید فیلم اولیه استفاده می شود.پس از تولید این فیلم, فیلم ها به صورت رول بسته بندی می شوند و به دستگاه بسته بندی فیلمFFS فرستاده می شود. در این دستگاه فیلم تخت توسط مکانیزم خاصی به صورت استوانه ای مدور که در آن هوا جریان دارد تبدیل می شود.امکان عبور مواد خارجی دیگر نظیرموادغذایی, مواد شیمیایی و هرگونه ماده که نیاز به بسته بندی دارد از درون این استوانه وجود دارد.این بدین معنی است که در حین شکل دهی فیلم(Form)امکان پرکردن فایل(Fill) این فیلم ها با مواد خارجی دیگر وجود دارد.در نهایت این فیلم ها توسط یک سیستم توزین در اندازه های مختلف به همراه مواد داخلی بسته بندی می شود(Seal).

مزیت این فیلم ها امکان تولید آنها در لایه های مختلف می باشد. از طرفی مکان استفاده از پلیمرهای مختلف در لایه های این فیلم وجود دارد که سبب افزایش استحکام و بهبود برخی خواص فیزیکی آن می گردد.این فیلم ها در ابعاد مختلف و جهت مصارف مختلف بسته بندی تولید می شود و امکان چاپ و ایجاد افکت های خاص برروی آن وجود دارد.

موارد مصرف و كاربرد

از فیلم های تولید شده با توجه تعداد لایه های مصرفی و جنس پلیمر مصرفی در آن در مصارف مختلفی به کار گرفته می شود. از این فیلم ها اغلب در خصوص بسته بندی و نگهداری غذاها, محصولات کشاورزی, تجهیزات پزشکی, مواد شیمیایی, مصارف عمومی ومصارف نظامی استفاده می گردد.از این فیلم ها همچنین می توان جهت تولید لایه هایی با خواص مختلفی چون , نفوذپذیری کم, همچنین این فیلم ها می توانند جایگزین فیلم های پلی پروپیلنی CPP و BOPP که جهت بسته بندی استفاده می شوند, گردند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.