سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی,طرح توجیهی,ورق آلومینیوم کامپوزیتی,دانلود طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی,دانلود طرح توجیهی ورق آلومینیوم کامپوزیتی,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی,طرح تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی, تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی, ورق آلومینیوم کامپوزیتی,

به پلاستیکها یا زرین ها و به عبارت جامع تر به پلیمرهای تقویت شده با الیاف , کامپوزیت یا مواد مرکب اطلاق می شود. کامپوزیتها که در صنعت به فایبر گلاس معروفند, یک دسته از مواد مهندسی هستند. این مواد خواص مکانیکی خوبی داشته و از انعطاف پذیری خوبی در طراحی برخوردارند و به راحتی ساخته می شوند. کامپوزیتها موادی سبک,مقاوم در برابر خوردگی, مقاوم در برابر ضربه, مستحکم و با دوام اند و به روشهای مختلفی قابل تبدیل به یک محصول یا یک قطعه می باشند. عمده کاربرد قطعات کامپوزیتی در صنایع حمل و نقل , ساختمان و لوازم بهداشتی, مصارف تفریحی, مصارف عمومیو صنعت برق می باشد. صنعت حمل و نقل شامل: الف)حمل و نقل ریلی ب)صنایع دریایی ج)صنایع هوافضا د)حمل و نقل زمینی صنعت ساختمان و لوازم بهداشتی مصارف تفریحی مصارف عمومی و سایر کاربردهای صنعتی موارد كاربرد و مصرف کامپوزیتهای الیاف شیشه از محصولات مهم برای حل بسیاری از مشکلات مهندسی و طراحی در کاربردهای مختلف هستند. همچنین این قطعات برای کاربردهای حساس و استراتژیک در دراز

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی

طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی

طرح توجیهی تولید ورق آلومینیوم کامپوزیتی
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۳۵۹

توضیحات

به پلاستیکها یا زرین ها و به عبارت جامع تر به پلیمرهای تقویت شده با الیاف , کامپوزیت یا مواد مرکب اطلاق می شود. کامپوزیتها که در صنعت به فایبر گلاس معروفند, یک دسته از مواد مهندسی هستند. این مواد خواص مکانیکی خوبی داشته و از انعطاف پذیری خوبی در طراحی برخوردارند و به راحتی ساخته می شوند. کامپوزیتها موادی سبک,مقاوم در برابر خوردگی, مقاوم در برابر ضربه, مستحکم و با دوام اند و به روشهای مختلفی قابل تبدیل به یک محصول یا یک قطعه می باشند. عمده کاربرد قطعات کامپوزیتی در صنایع حمل و نقل , ساختمان و لوازم بهداشتی, مصارف تفریحی, مصارف عمومیو صنعت برق می باشد.

صنعت حمل و نقل شامل:

الف)حمل و نقل ریلی

ب)صنایع دریایی

ج)صنایع هوافضا

د)حمل و نقل زمینی

صنعت ساختمان و لوازم بهداشتی

مصارف تفریحی

مصارف عمومی

و سایر کاربردهای صنعتی

موارد كاربرد و مصرف

کامپوزیتهای الیاف شیشه از محصولات مهم برای حل بسیاری از مشکلات مهندسی و طراحی در کاربردهای مختلف هستند. همچنین این قطعات برای کاربردهای حساس و استراتژیک در دراز مدت قابل اعتمادند. این سیستم ها ویژگی های منحصربه فردی دارند که آنها را قادر به تحمل بسیاری از محیط های خورنده می کند به ویژه شرایطی که مواد سنتی در آنها عمر کاری مفید و اقتصادی ندارند. این محصولات در برابر اسیدها, نمک ها, قلیاها و محدوده وسیعی از محیط ها و مواد شیمیایی خورنده که بر آلومینیوم و فولاد گالوانیزه اثرات شدیدی دارند, مقاومند. حتی محصولات آلومینیومی یا فولاد پوشش داده شده نیز ممکن است به علت خراشهای کوچک ایجاد شده حین نصب یا پس از آن, در معرض آسیب باشند. با توجه به مزایای مختلف اقتصادی و مقاومت خوب در برابر خوردگی و پایین بودن زبری سطح و مقاومت مکانیکی بسیار بالا در لوله هایGRPکاربردهای گسترده ای برای آنها وجود دارد.

ازجمله:

·         خطوط انتقال و توزیع آب(آب خام و آشامیدنی)

·         شبکه های جمع آوری فاضلاب

·         شبکه های جمع آوری آبهای سطحی

·         سیستم های انتقال آب دریا

·         شبکه های آبیاری و زهکشی

·         دریچه های کنترل ورود و خروج آب(سدها)

·         سیستم های خنک کننده

·         مصارف صنعتی(انتقال پسابهای صنعتی , ضایعات شیمیایی و ...)

·         سیستم های اطفای حریق

 

استفاده از لوله های GRP باعث کاهش هزینه های نگهداری و افزایش عمر سرویس دهی می شود. همچنین استفاده از این لوله ها در بازسازی سیستم های قدیمی باعث طول عمر بیشتر خطوط لوله و کاهش قابل توجه هزینه های بهره برداری و تعمیر و نگهداشت خواهد گردید.

اهميت استراتژيك كالا

تکنولوژی برتر تولید لوله های GRPراه حل مطوئن با عمر طولانی و هزینه کمتر را به مصرف کنندگان عرضه نموده است.

برخی از این ویژگی ها:

مقاومت در برابر خوردگی

عمر مفید 50ساله

وزن کم(0/25 لوله های چدنی, 0.1 لوله های بتنی, 0/33 لوله های فولادی)

تولید در شاخه های 12متری

سطح داخلی بسیار صاف و صیقلی

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.