سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- اتوماسیون زیمنس,پی ال سی زیمنس,نمایندگی PLC زیمنس,پی ال سی زیمنسS7,اتوماسیون صنعتی زیمنس,فروش پی ال سی زیمنس,فروش PLC زیمنس,نمایندگی فروش plc زیمنس,خرید PLC,

زیمنس اهواز واردکننده و ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس و تامین کننده انواع plc ، درایو و سافت استارتر زیمنس، رله های حفاظتی و محصولات LOW VOLTAGE   سافت استارتر زیمنس: سافت استارتر زیمنس همانطور كه از نامش پيداست وسيله ای است جهت راه اندازی الكتروموتورها بصورت نرم و تدریجی.   SIMATIC S7-200 SIMATIC S7-300 SIMATIC S7-400 SIMATIC S7-1200 SIMATIC S7-1500 SIEMENS LOGO SIMATIC HMI SIMATIC ET200 SIMATIC NET SIMATIC S5 SIMATIC IPC SIMATIC SOFTWARE SIPROTEC Protection Relays   SIMATIC S7-200 میکرو PLC با قابلیت انجام کارهای اساسی در اتوماسیون زیمنس، جمع و جور و قدرتمند، دارای سرعت بالا در انجام پروسس و با قابلیت ماژولار بودن که به یک میکرو PLC اجازه انعطاف پذیری بالایی میدهد.   SIMATIC S7-300 زیمنس کنترلری جهانی است به خصوص برای نوآوری در تولید و به طور خاص برای صنعت خودرو و صنایع بسته بندی طراحی شده است. این کنترل مدولار به عنوان یک سیستم اتوماسیون جهانی ایده آل برای پیکرب

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
زیمنس اهواز وارد کننده انواع PLC، درایو و سافت استارتر زیمنس

زیمنس اهواز وارد کننده انواع PLC، درایو و سافت استارتر زیمنس

زیمنس اهواز وارد کننده انواع PLC، درایو و سافت استارتر زیمنس
اهواز - کوروش، بلوار پاسداران - بین اقبال و عامری، نبش خیابان مهر - پلاک 28 واحد 3

sf44447@gmail.com
۲۱۱۱۳

توضیحات

زیمنس اهواز واردکننده و ارائه دهنده اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس و تامین کننده انواع plc ، درایو و سافت استارتر زیمنس، رله های حفاظتی و محصولات LOW VOLTAGE

 

سافت استارتر زیمنس:

سافت استارتر زیمنس همانطور كه از نامش پيداست وسيله ای است جهت راه اندازی الكتروموتورها بصورت نرم و تدریجی.

 

SIMATIC S7-200

SIMATIC S7-300

SIMATIC S7-400

SIMATIC S7-1200

SIMATIC S7-1500

SIEMENS LOGO

SIMATIC HMI

SIMATIC ET200

SIMATIC NET

SIMATIC S5

SIMATIC IPC

SIMATIC SOFTWARE

SIPROTEC Protection Relays

 

SIMATIC S7-200 میکرو PLC با قابلیت انجام کارهای اساسی در اتوماسیون زیمنس، جمع و جور و قدرتمند، دارای سرعت بالا در انجام پروسس و با قابلیت ماژولار بودن که به یک میکرو PLC اجازه انعطاف پذیری بالایی میدهد.

 

SIMATIC S7-300 زیمنس کنترلری جهانی است به خصوص برای نوآوری در تولید و به طور خاص برای صنعت خودرو و صنایع بسته بندی طراحی شده است. این کنترل مدولار به عنوان یک سیستم اتوماسیون جهانی ایده آل برای پیکربندی متمرکز و غیر متمرکز عمل می کند. فن آوری اتوماسیون ایمنی و کنترل حرکت استاندارد در این کنترل جهانی به صورت یکجا ارائه شده است.

 

SIMATIC S7-400 زیمنس قدرتمند ترین کنترلر خانواده زیمنس میباشد که در صنعت نفت، گاز، سیمان و پتروشیمی کاربرد بیشتری دارد.

 

SIMATIC S7-1200 میکرو کنترل کننده برای اتوماسیونی کاملا یکپارچه، حداکثر بهره وری مهندسی در حداقل تلاش، مدولار، قدرتمند و آسان برای استفاده !

 

SIMATIC S7-1500 یک محصول جدید از زیمنس است و نهایت قدرت بهره وری و کارایی را با سیستمهای پیشرفته PROFINET/ TEM به عنوان یک یک رابط پردازنده استاندارد ارائه می دهد.

با عملکردی استاندارد و دارای کوتاهترین زمان پاسخ که به معنای چرخه کوتاه ماشین، افزایش بهره وری و بازگشت سریعتر سرمایه با بالاترین کیفیت کنترل است.

 

خواهشمند است در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

زیمنس اهواز

·        تلفن: 06134479292 - 06134479291

·        فکس: 06134479291

·        ایمیل: sfp1360@gmail.com

·        وب سایت: www.siemensahvaz.ir

·        آدرس: اهواز - کوروش، بلوار پاسداران - بین اقبال و عامری، نبش خیابان مهر - پلاک 28 واحد 3

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.