سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه, دانلود طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه, دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه,طرح,تولید ماکو و چوب ضد ضربه, تولید ماکو و چوب ضد ضربه,ماکو و چوب ضد ضربه,

ماکو به قطعه چوبی گفته می شود که از چوب فشرده شده ساخته می گردد, و بر روی آن در مراحل مختلف کارهای فنی و تخصصی مانند فرزکاری و خراطی صورت گرفته و با الحاق قطعاتی مانند دوسر فلزی جهت استحکام ماکو و چشمی برنجی, مهره چینی, میل ماکو و چنگک ماکوگیر تکمیل میگردد. ماکو دوکی ,شکل و صیقلی با وزن مخصوص 1/4تا1/7 گرم بر متر مکعب می باشد. ماکو به عنوان یک کالا واسطه ای در کارخانجات بافندگی برای تولید انواع منسوجات مانند پارچه, پتو و فرش استفاده می گردد. بدین صورت که پودها از داخل تارها توسط ماکو عبور داده شده و با هر رفت و برگشت ماکو, یک پور بافته میشود. برای ساخت ماکو از چوب مرغوب ممرز استفاده میشود . به علت کمبود تولید ماکو در داخل کشور و نیاز به واردات آن و مسائل ارزی, اقدام به ساخت ماکو از موادی نظیر پلاستیک گردید ولی در عمل به علت تعداد دفعات رفت و برگشت ماکوی پلاستیکی در دستگاه ریسندگی و گرمای حاصل از اصطکاک, تعقیر شکل داده و باعث توقف کار گردید. لذا مناسب ترین ماده برای ساخت ماکو چوب ممرز است. از جهت دیگر مسئله ورود ماشینهای واترجت

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه

طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه

طرح توجیهی تولید ماکو و چوب ضد ضربه
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۳۶۲

توضیحات

ماکو به قطعه چوبی گفته می شود که از چوب فشرده شده ساخته می گردد, و بر روی آن در مراحل مختلف کارهای فنی و تخصصی مانند فرزکاری و خراطی صورت گرفته و با الحاق قطعاتی مانند دوسر فلزی جهت استحکام ماکو و چشمی برنجی, مهره چینی, میل ماکو و چنگک ماکوگیر تکمیل میگردد.

ماکو دوکی ,شکل و صیقلی با وزن مخصوص 1/4تا1/7 گرم بر متر مکعب می باشد. ماکو به عنوان یک کالا واسطه ای در کارخانجات بافندگی برای تولید انواع منسوجات مانند پارچه, پتو و فرش استفاده می گردد. بدین صورت که پودها از داخل تارها توسط ماکو عبور داده شده و با هر رفت و برگشت ماکو, یک پور بافته میشود.

برای ساخت ماکو از چوب مرغوب ممرز استفاده میشود . به علت کمبود تولید ماکو در داخل کشور و نیاز به واردات آن و مسائل ارزی, اقدام به ساخت ماکو از موادی نظیر پلاستیک گردید ولی در عمل به علت تعداد دفعات رفت و برگشت ماکوی پلاستیکی در دستگاه ریسندگی و گرمای حاصل از اصطکاک, تعقیر شکل داده و باعث توقف کار گردید. لذا مناسب ترین ماده برای ساخت ماکو چوب ممرز است. از جهت دیگر مسئله ورود ماشینهای واترجت و ایرجت که احتیاج به ماکو ندارد مطرح می شود که با توجه به شرایط اقتصادی و اجتمایی ایران و تعداد ماشینهای بافندگی در ایران, حداقل تا 15 سال آینده نمی توان از وجود ماکو بی نیاز شد.

این محصول از جایگاه بالایی در صنعت برخوردار است که قابل چشم پوشی نیست همچنین قیمت مناسب آن در مقایسه با کالاهای جایگزین, به ارزش آن می افزاید که در نتیجه باید به هرچه بهتر شدن این صنعت در کشور, توجه کافی مبذول گردد تا بتوان میزان واردات و نیاز به خارج را هرچه بیشتر بکاهیم.

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.