سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری,دانلود طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری,دانلود رایگان طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری,طرح,تولید محصولات ریخته گری, تولید محصولات ریخته گری, محصولات ریخته گری,

محصولات مورد مطالعه طرح حاضر، انواع قطعات صنعتی میباشد که از طریق ریخته گري تولید میگردند. این روش در صنعت براي ریخته گري فلزات غیر آهنی، شامل آلومینیوم و فلزات از این رنگین می باشد . البته باید گفت که ریخته گري تحت فشار آلومینیوم( DIE CASTING )از این  بحث مستثنی است . آلومینیوم: آلومینیوم فلزي است سبک، با رنگ روشن، مقاوم در مقابل بسیاري از عوامل شیمیایی مانند زنگ زدگی ، خوردگی و غیره و این خواصبارز آن سبب شده است که در بسیاري از تجهیزات ، ماشینآلات و ابزارآلات کاربرد آن روز به روز عمومیت پیدا نماید. قطعات تولید شده از2/3برابر از فولاد سبکتر است و لذا بسیاري از لوازم خانگی، ماشینهاي داراي ، ماشین آلات صنعتی، خودروها، هواپیما و حتی صنایع نظامی که در آنها وزن اهمیت بالا میباشد داراي کاربرد است. قطعات صنعتی آلومینیومی به روش هاي مختلف تولید میگردند که ریخته گري دستی ، تحت فشار و ریژه از جمله آنها می باشد. در طرح حاضر هدف تولید محصولات ریخته شده آلومینیوم از طرق معمولی ( ماسه اي) می باشد. در این روش فلز مذاب آلومینیوم بصورت بدون فشار به

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری

طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری

طرح توجیهی تولید محصولات ریخته گری
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۱۱۸

توضیحات

محصولات مورد مطالعه طرح حاضر، انواع قطعات صنعتی میباشد که از طریق ریخته گري تولید میگردنداین روش در صنعت براي ریخته گري فلزات غیر آهنی، شامل آلومینیوم و فلزات از این رنگین می باشد . البته باید گفت که ریخته گري تحت فشار آلومینیوم( DIE CASTING )از این  بحث مستثنی است .

آلومینیوم:

آلومینیوم فلزي است سبک، با رنگ روشن، مقاوم در مقابل بسیاري از عوامل شیمیایی مانند زنگ زدگی ، خوردگی و غیره و این خواصبارز آن سبب شده است که در بسیاري از تجهیزات ، ماشینآلات و ابزارآلات کاربرد آن روز به روز عمومیت پیدا نمایدقطعات تولید شده از2/3برابر از فولاد سبکتر است و لذا بسیاري از لوازم خانگی، ماشینهاي داراي ، ماشین آلات صنعتی، خودروها، هواپیما و حتی صنایع نظامی که در آنها وزن اهمیت بالا میباشد داراي کاربرد است.

قطعات صنعتی آلومینیومی به روش هاي مختلف تولید میگردند که ریخته گري دستی ، تحت فشار و ریژه از جمله آنها می باشددر طرح حاضر هدف تولید محصولات ریخته شده آلومینیوم از طرق معمولی ( ماسه اي) می باشد.

در این روش فلز مذاب آلومینیوم بصورت بدون فشار به داخل قالب ماسه اي ریخته شده و قطعه تولید میگرددارزانی تولید قطعه و سادگی فرایند اصلی ترین عوامل استفاده از روش ریخته گري عادي آلومینیوم است .

فلزات رنگین :

آلیاژ هاي مس که شامل برنج و برنز می باشد در این گروه قرار می گیرد .

این آلیاژها از خصوصیات منحصر به فردي بر خوردار می باشند که همین خصوصیات سبب شده تا تولید و مصرف آن ها عمومیت پیدا کند . خود روغنکاري ، قابلیت بالشتک پذیري ، انعطاف پذیري ، کار پذیري ، ضریب هدایت خوب حرارتی و الکتریکی و خصوصیات دیگر از جمله ویژه گی هاي این فلزات محسوب می گردد .قطعات صنعتی که از این فلزات استفاده می کنند از طرق مختلف تولید می گردند که ریخته گري از از روشهاي فوق می باشد و در طرح حاضر نیز هدف استفاده از این روش است .

معرفی موارد مصرف و کاربرد محصولات:

آلومینیوم

فلز آلومینیوم از وزن بسیار پایین تري نسبت به فولاد برخوردار استاز طرف دیگر این قطعات در مقابل اکسیژن و رطوبت هوا و حتی آب مقاوم بوده و زنگ نمیزننداز طرف دیگر خاصیت آببندي این قطعات در مقایسه با فولاد بسیار بهتر و قابل قبول تر است و به واسطه همین خصوصیات، کاربرد آن در صنایع بسیار متداول میباشد که ذیلاً به موارد مهم آن اشاره شده است.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.