سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تاتامی,کفپوش تاتامی,کفپوش مهدکودک,کفپوش ورزشی,کفپوش گرانولی,کفپوش لاستیکی,کفپوش پارکی,دیوار پوش,فروش دیوارپوش,

شرکت تولیدی صنعتی بهین نو (بنکو) اولین و بزرگترین تولید کننده رول فوم پلی اتیلن و EVA در ایران با نام تجاری بنکو می باشد.   مشخصات رول فوم های بهین نو: رول فوم های بهین نو (بنکو) از ضخامت 1میل به بالا تولید می شود. طول این رول ها به صورت استاندارد 50 متری، 100 متری، 150متری و 200 متری بوده و با توجه به نیاز مشتریان گرامی در متراژهای مختلف قابل تولید و عرضه می باشد. عرض رول فوم های بهین نو (بنکو) به صورت استاندارد بین المللی 150 سانتی متر بوده که با توجه به درخواست مشتریان عزیز قابل تغییر و تولید و عرضه می باشد.   در کلیه رول فوم های تولیدی شرکت بهین نو (بنکو) برند بنکو نشان اطمینان و کیفیت بوده و آن رول فوم را ضمانت می نماید. رول فوم های بهین نو (بنکو) در رنگ های سفید و مشکی تولید شده و بر طبق درخواست مصرف کنندگان عزیز در رنگ بندی های متفاوت قابل تولید و عرضه می باشد. رول فوم های بهین نو (بنکو) در صنایع کفاشی، سراجی، واشر سازی و خودرو سازی استفاده مداوم و مستمر داشته و قابلیت لمینت با انواع پارچه، چرم، نایلون و آلومینیوم متالایز را نیز داراست. رول ف

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش فوم، ورق فوم، فوم رول، رول فوم، فوم EVA

فروش فوم، ورق فوم، فوم رول، رول فوم، فوم EVA

فروش فوم، ورق فوم، فوم رول، رول فوم، فوم EVA
تهران، خیابان شوش، ابتدای خیابان خیام، نبش کوچه جلالی ثانی، پلاک 20

behinno@gmail.com
۱۷۲۳۲

توضیحات

شرکت تولیدی صنعتی بهین نو (بنکو) اولین و بزرگترین تولید کننده رول فوم پلی اتیلن و EVA در ایران با نام تجاری بنکو می باشد.

 

مشخصات رول فوم های بهین نو:

رول فوم های بهین نو (بنکو) از ضخامت 1میل به بالا تولید می شود. طول این رول ها به صورت استاندارد 50 متری، 100 متری، 150متری و 200 متری بوده و با توجه به نیاز مشتریان گرامی در متراژهای مختلف قابل تولید و عرضه می باشد.

عرض رول فوم های بهین نو (بنکو) به صورت استاندارد بین المللی 150 سانتی متر بوده که با توجه به درخواست مشتریان عزیز قابل تغییر و تولید و عرضه می باشد.

 

در کلیه رول فوم های تولیدی شرکت بهین نو (بنکو) برند بنکو نشان اطمینان و کیفیت بوده و آن رول فوم را ضمانت می نماید. رول فوم های بهین نو (بنکو) در رنگ های سفید و مشکی تولید شده و بر طبق درخواست مصرف کنندگان عزیز در رنگ بندی های متفاوت قابل تولید و عرضه می باشد. رول فوم های بهین نو (بنکو) در صنایع کفاشی، سراجی، واشر سازی و خودرو سازی استفاده مداوم و مستمر داشته و قابلیت لمینت با انواع پارچه، چرم، نایلون و آلومینیوم متالایز را نیز داراست. رول فوم های بهین نو (بنکو) با توجه به خاصیت وکیوم فرمینگ خود در صنایع خودرو سازی جایگاه ویژه ای داشته است. به طوریکه از قطعات اصلی تزیینی خودرو به شمار می رود. از محصولات تولید شده توسط رول فوم های شرکت بهین نو (بنکو) به کفی اسفنجی پراید، آفتاب گیر پراید و عایق ضد آب و جعبه جک انواع خودرو اشاره کرد. یکی از مواد اولیه اصلی و حیاتی تشکیل دهنده صنعت کفش لایه های تقویتی آن بوده که متشکل از رول فوم می باشد. به این نحو که رول فوم های تولیدی به صورت خام و لمینت شده با چرم، پارچه سوزنی و تکسون قسمت رویه و کفی کفش و تخته صندل را تشکیل می دهد. در صنایع سراجی به عنوان لایه های تقویتی نگه دارنده و جدا کننده کیف و همچنین چمدان می با شد که یکی از مواد اولیه اصلی تولید کیف می باشد.

 

رول فوم های بهین نو (بنکو) را با توجه به خاصیت لمینت با آلومینیوم متالایز و نایلون به عنوان واشر انواع قوطی ها و بطری های مایع مواد شوینده و شیمیایی نیز استفاده می شود.

 

از مزایای رول فوم های بهین نو (بنکو) می توان به خاصیت آج دار کردن آن اشاره کرد که با دستگاه لمینت حرارتی به صورت خام و با نایلون آجدار شده و در تولید دمپایی های هتلی، حمامی و ابری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از مصارف بزرگ دیگر رول فوم بهین نو (بنکو) استفاده از آن در زیر انواع پارکت و دیوارکوب بوده که باعث عایق گرما و سرما و جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی پارکت می شود.

 

رول فوم های سایلنت بهین نو (بنکو) با ضخامت 2 میل و با عرض 130 و 150 سانتی متر قابل تولید و عرضه می باشد.

با توجه به نوع ضخامت و همچنین انعطاف پذیری و دانسیته این رول فوم قابلیت استفاده در عایق انواع لوله و عایق حرارتی نیز امکان پذیر است.

 

از مزایای این محصول می توان به پشت چسب دار شدن آن اشاره کرد که باعث صرفه جویی در وقت و زمان و سهولت در استفاده آن می گردد.

همچنین باید خاطرنشان کرد شرکت تولیدی صنعتی بهین نو (بنکو) به عنوان بزرگترین تامین کننده رول فوم در ساخت چمدان های نیز می باشد.

 

·        لمینت رول فوم EVA

شرکت بهین نو (بنکو) با داشتن مدرن ترین دستگاه های لمینت قادر است لمینت روی فوم EVA را بصورت گرم انجام دهد. حال این لمینت می تواند پارچه، چرم، نایلون مشمعی، فوم و… باشد. چسب های مصرفی از بهترین نوع چسب های فیلمی می باشد.

 

·        فوم رول آجدار EVA

فوم رول آجدار محصول جدید شرکت بهین نو (بنکو) بوده که برای مصارف مختلف صنعتی قابل استفاده می باشد. این فوم رول در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد.

 

مهم ‌ترین نکته در مورد فوم رول استحکام بالای آن در مقابل انعطاف بالاست. مقاومت این نوع فوم رولی در برابر کشش سطحی و پارگی یکی از فاکتورهای مهم آن در صنعت به شمار می‌رود.

 

فوم رول آج دار در ضخامت های مختلف تولید می شود.

 

موارد استفاده فوم رول آجدار:

تولید صندل رو فرشی، صندل های هتلی و صندل یکبار مصرف

 

تماس با شرکت تولیدی صنعتی بهین نو (بنکو):

تلفن انبار: 02155819568 - 02155606676

همراه: 09351004186

فکس: 02155808185

وب سایت: www.behinoco.com

ایمیل: behinoco@gmail.com

آدرس انبار: تهران، خیابان شوش، ابتدای خیابان خیام، نبش کوچه جلالی ثانی، پلاک 20

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.