سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه, دانلود طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه, دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه,طرح,تولید پاکت کاغذی چندلایه, تولید پاکت کاغذی چندلایه, پاکت کاغذی چندلایه,

پاکتهای کاغذی چند لایه یکی از انواع کالاهای مورد استفاده در صنایع بسته بندی به حساب می آیند که اغلب در صنایع سیمان برای حمل و نقل و نگهداری و کودهای شیمیایی یا سایر محصولات شیمیایی به کار میرود . در این طرح مراحل مختلف تولید این نوع پاکتهای چند لایه کاغذی که بیشتر به منظور بسته بندی سیمان و موارد مشابه استفاده می شود , مورد بررسی قرار می گیرد.در حال حاظر این محصول به طور متوسط حدود 5000هزار ریال برای هرعدد پاکت عرضه میگردد و از آنجا که این محصول به صورت آزاد موارد مصرفی نداردو فقط از طریق کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد, قیمت بیان شده مابینتولیدکننده و خریدارو طی قرارداد مدت دار, توافق می گردد. این نوع پاکتها بیشتر در صنایع بسته بندی سیمان و گچ و صنایعی از این دیت مورد استفاده قرار میگیرد البته بعضی از این محصولات نیز برای بسته بندی مواد غذایی مخصوصا شیر مورد مصرف قرار میگیرد. در این صنایع می توان از انواع گونی ها و کیسه های پروپیلن نیز جهت بسته بندی استفاده نمود ولی با توجه به قیمت این نوع پاکتها , عملا استفاده از موارد مشابه جهت بسته بندی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه

طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه

طرح توجیهی تولید پاکت کاغذی چندلایه
کرمانشاه بلوار شهید بهشتی ورودی کتابخانه شهید بهشتی

esotoffoy2016@gmail.com
۱۰۵۰

توضیحات

پاکتهای کاغذی چند لایه یکی از انواع کالاهای مورد استفاده در صنایع بسته بندی به حساب می آیند که اغلب در صنایع سیمان برای حمل و نقل و نگهداری و کودهای شیمیایی یا سایر محصولات شیمیایی به کار میرود . در این طرح مراحل مختلف تولید این نوع پاکتهای چند لایه کاغذی که بیشتر به منظور بسته بندی سیمان و موارد مشابه استفاده می شود , مورد بررسی قرار می گیرد.در حال حاظر این محصول به طور متوسط حدود 5000هزار ریال برای هرعدد پاکت عرضه میگردد و از آنجا که این محصول به صورت آزاد موارد مصرفی نداردو فقط از طریق کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد, قیمت بیان شده مابینتولیدکننده و خریدارو طی قرارداد مدت دار, توافق می گردد.

این نوع پاکتها بیشتر در صنایع بسته بندی سیمان و گچ و صنایعی از این دیت مورد استفاده قرار میگیرد البته بعضی از این محصولات نیز برای بسته بندی مواد غذایی مخصوصا شیر مورد مصرف قرار میگیرد.

در این صنایع می توان از انواع گونی ها و کیسه های پروپیلن نیز جهت بسته بندی استفاده نمود ولی با توجه به قیمت این نوع پاکتها , عملا استفاده از موارد مشابه جهت بسته بندی مقرون بصرفه نمی باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.