سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ماساژ,سینه,فرم دادن,سینه بزرگ,طبیعی,

معمولاْ بسیاری ازخانمها پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر خانمهامایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان. یکی ازروشهای موثر که به بزرگ شدن پستان ها کمک می کند ماساژ آنها است. ماساژور   در این روش شما میخواهد که  پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی یعنی به پشت بخوابید(طاق باز)سپس با کف دستان خودبااستفاده ازتکنیکهای مالشی وتاپوتمان و به آرامی شروع به مالیدن پستانها میکند به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت میدهد می توانید بامداومت این ماساژ و در مدت کوتاهی نتیجه مطلوب آنرا بمرورمشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی رنج وسختی میباشد.  ((هزینه ماساژ خیلی کمتر از هزینه دارو وعوارض بعد از مصرف آن است))                                      &nbs

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
ماساژ سینه برای فرم دادن وبزرگ شدن سینه ها (در منزل خودتان      364 254 0 912 0)

ماساژ سینه برای فرم دادن وبزرگ شدن سینه ها (در منزل خودتان 364 254 0 912 0)

ماساژ سینه برای فرم دادن وبزرگ شدن سینه ها (در منزل خودتان 364 254 0 912 0)
www.masssage.blogfa.com

s68zamani@gmail.com
۲۵۵۷

توضیحات

معمولاْ بسیاری ازخانمها پس از اتمام رشد پستانها در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی آنها شود چرا که اکثر خانمهامایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و روشهای طبیعی پر و برجسته سازی سینه ها آویزان. یکی ازروشهای موثر که به بزرگ شدن پستان ها کمک می کند ماساژ آنها است. ماساژور   در این روش شما میخواهد که  پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی یعنی به پشت بخوابید(طاق باز)سپس با کف دستان خودبااستفاده ازتکنیکهای مالشی وتاپوتمان و به آرامی شروع به مالیدن پستانها میکند به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت میدهد می توانید بامداومت این ماساژ و در مدت کوتاهی نتیجه مطلوب آنرا بمرورمشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی رنج وسختی میباشد. 

((هزینه ماساژ خیلی کمتر از هزینه دارو وعوارض بعد از مصرف آن است))                                                             (((حداقل هفته ای یکبار ماساژ بگیرید))))

            (ماساژدر منزل شما 364 254 0  0912)تماس بگیرید

برای اطلاعات جدیدتر پستهای بعدی مارا بخوانید. ونظر بدهید

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.